Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning Har just fått veta att vi måste sätta ihop våran ponny(häst) med ett sto som kommit till stallet ikväll.Alltså ska det ske imorgon...
Svar
6
· Visningar
1 054
Senast: suisyola
·
B
Träning Snälla kan någon ge mig något tips på vad som kan vara fel.. Min häst har under de senaste månaderna blivit argare och argare.. Hon har...
Svar
6
· Visningar
1 118
Senast: Johanna_Agge
·
I
Träning Är det någon som har två islandshästar i samma box nattetid? Funderar på att ha en häst till och ha de i samma box (Förutsättning...
2
Svar
32
· Visningar
2 677
Senast: izza
·
P
Träning Jag undrar hur man kan transportera en liten shettis på 95cm på bästa sättet... Vissa säger att dom ska var lösa, men det tycker jag...
Svar
10
· Visningar
1 637
B
Träning Ni som har hästarna inne på natten, när tar ni in dom på kvällen och när släpper ni ut dom på morgonen igen? Trivs era hästar med att...
2
Svar
36
· Visningar
2 014
Senast: mysko
·
L
Träning Hejsan, jag har ridit ett tag nu, jag vill gärna ha tips om vad som helst som handlar om hästar!! Så snälla..mejla,fast de e ju såklart...
2
Svar
24
· Visningar
2 366
Senast: velvet
·
Träning Min häst krubbiter som en galning även med rem. Några förslag på vad jag ska göra?? :confused: :confused:
Svar
3
· Visningar
865
Senast: Rocco
·
Träning Jag vet, jag vet, detta är stött och blött i all oändlighet. Har bara en funderation. Får med jämna mellanrum höra att det sägs om oss...
2
Svar
20
· Visningar
1 894
Senast: oidipus
·
Träning Kanske passa som rubrik? Min tös ska skrittas avsutten till jul hade jag tänkt. Skrittats en vecka nu. Har mkt liten chans till...
Svar
4
· Visningar
913
Senast: Spider84
·
Träning Jag har jätte svårt att lämna bort min häst till någon annan.Skulle verkligen behöva en skötare typ 1-2 dagar i veckan då jag har familj...
2
Svar
25
· Visningar
2 208
Senast: ako
·
D
Träning Nu när det ösregnar ute, går min häsr ut, inpackad i både vanligt täcke och regntäcke. Mest står han och tittar i hagen och ser mest...
Svar
10
· Visningar
1 116
Senast: Centaur
·
S
Träning känner mig som ett frågetecken just nu och ganska nerstämd också. Jag lånade ut min häst på helfoder förra året/nyårskiftet. fick hem...
Svar
13
· Visningar
1 306
Senast: __Stilett__
·
S
Träning Verkar nu äntligen hittat en ponny till dottern. :) Jag har försökt att ta reda så mycket jag bara kan om den, men jag är rädd att jag...
Svar
11
· Visningar
8 822
Senast: __Stilett__
·
S
Träning Tex att man släpper hästen lös i paddocken, vad kan man göra där då? :confused:
Svar
6
· Visningar
1 087
Senast: Yrja
·
B
Träning Är det någon som har bra tips på övningar som stärker upp ryggen förutom det vanligaste att gå i backar osv??
Svar
8
· Visningar
2 667
Senast: Biten
·
Träning Min favvohäst på ridskolan är helt underbar att rida, det är på marken problemen finns. :cry: Hon verkar inte tycka om när man ska...
Svar
19
· Visningar
1 507
Senast: Quell
·
Träning Har fått hem en nordistravare som varit i träning en period som ung men sedan inte gjort något, aldrig riden. Satt på henne efter ca en...
Svar
5
· Visningar
1 043
Senast: Asa_S
·
S
Träning Har en ridbana med 4(tror jag) sockerbitar och lite bommar... Hur kan man hoppa hästen? :idea: har inga linor som man kan sätta upp...
2
Svar
21
· Visningar
1 682
Senast: _Sucy_
·
F
Träning Lite nyfiken på hur alla "NH-are" började med NH. Vad ni har för bakgrund och vad som gjorde er intresserade.
Svar
9
· Visningar
1 184
Senast: angelaL
·
L
Träning jag har en supergullig häst men nu är det så att han är islandshäst , då väldigt stark och i början var ham mycket lyhörd och gjorde som...
Svar
16
· Visningar
1 109
Senast: angelaL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka