Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

D
Träning min häst fick gaffelbandsskada i november förra året och måste gå i sjukhage.men jag tror att jag blir tokig snart.jag vet inte vad jag...
Svar
13
· Visningar
1 389
Senast: davidia
·
Träning Vet ej om tråden ligger rätt- moderator flytta den gärna i så fall! Jag är så evinnerligt trött på människor som köper häst till sina...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 964
Senast: ujent96
·
S
Träning Hejsan. Jag är fodervärd på en varmblodig travare. Han har gått inne på banan tills ungefär ett halvårsedan, då har han alltid gått med...
Svar
4
· Visningar
957
Senast: Statena
·
J
Träning Hej , kan nån hjälpa mig? Min häst är en ponny som heter kanel och har börjat stanna . han kan stå still i en timma utan att röra sig...
Svar
8
· Visningar
858
Senast: Jenfa_
·
S
Träning hej det är så här att jag har en c-ponny som har stått ett år pågrund av att hon har kroniskbronkit (hon hostade väldigt mkt) . Men...
Svar
1
· Visningar
613
Senast: Giraff
·
M
Träning Hejsan! Jag och min kompis har tagit på oss ansvaret att sköta om en kallblodsmärr från Finland. Hon kom till oss för ca 2 år sedan...
2
Svar
27
· Visningar
2 530
Senast: mandaaa_
·
S
Träning Köpte ett nordissto häromveckan, kanonsnäll lugnet själv MEN... vad har hon för ryck för sig?? Hon är hellugn o plötsligt laddar hon o...
Svar
8
· Visningar
1 205
Senast: Svanhild
·
Z
Träning Får till helgen hem min första häst, kommer bli jätte skoj , nån som har några bra tips/råd såhär i början? :banana: Hade Fint!
Svar
4
· Visningar
815
Senast: BackorsExplosive
·
K
Träning Hej! Min häst som jag nyligen fått hem verkar vara stel i höger bak, han är inte halt men går kortare med höger bak. Skulle vilja ha...
Svar
1
· Visningar
847
Senast: Ante
·
G
Träning En bekant till mig har nyligen köpt en hingst som är 12 år. Han betäcker ett litet antal ston varje år, har precis börjat den här...
2
Svar
26
· Visningar
2 681
Senast: trav
·
C
Träning Finns säkert 100 trådar om detta men hittade ingen som jag fick svar på min fråga i. vet inte ens om tråden ligger rätt:eek: Min fd...
Svar
3
· Visningar
872
Senast: Chappe_
·
Träning Ja man rider och kör på höger sida för att man räknas som fordon, men räknas man som fordon även när man leder hästen? Eller ska man gå...
Svar
2
· Visningar
1 456
Senast: Gaia
·
E
  • Låst
Träning Ännu en "är jag för stor tråd!" bara för att jag har sjukt tråkigt!:angel: Jag brukar rida en ponny ganska ofta på ridskolan...
Svar
1
· Visningar
737
Senast: IngelaH
·
S
Ridning Tanten där hemma har bestämt sig för att galoppen är den gångart hon kan samla sig mest i och eftersom det tidigare, bokstavligt talat...
Svar
6
· Visningar
1 350
Senast: evis
·
Träning Ja, som rubriken lyder: Hur går ni tillväga när i lär in tömkörning? Måste man vara två? Jag tömkör min äldre häst jättemycket, men...
Svar
3
· Visningar
1 129
Senast: trav
·
Träning Hur gör ni om eran häst bockar när ni rider ut, jag brukar acceptera det, då det vanligtvis bara händer vid galopp och hästen i fråga är...
Svar
4
· Visningar
1 451
Senast: Ravishing
·
R
Träning får hem min 3-åring imorrn!! yey! hon är riden i skritt, trav, galopp i form, osv. nu ska hon ju gå på bete hela sommaren, men tänkte...
Svar
6
· Visningar
821
Senast: Piraja
·
J
  • Låst
Träning Hej Alla! Jag har väntat på att jag ska få hem en häst på prov i en månad snart... Problemet är att han går in i transporten, men...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 372
Senast: Jempa77
·
Träning Nu ska vi sätta fart på lastträning med Michelle efter att jag har läkt ut mina hjärnspöken och jag har givetvis funderat. Man har...
2
Svar
33
· Visningar
2 050
Senast: Michellan95
·
D
Träning Jag och en kompis ska ut på långritt i sommar :D jättekul. Men det är första gången för både mej och henne, så nu till er som är lite...
Svar
5
· Visningar
1 158
Senast: prickig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?
  • Uppdateringstråd 30