Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

K
Träning mina hästar har betett sig väldigt underligt dom senaste dagarna. det började med att jag bytte hage och när jag kom dagen efeter var...
Svar
5
· Visningar
1 112
Senast: Horsespirit
·
S
Träning Ja ja måste nog sluta blunda för detta nu och höra om ni har några bra tips att komma med. Så här ligger det ju då till. Hästen jag...
Svar
3
· Visningar
830
Senast: Sliver
·
G
Träning Hej! Jag undrar hur man på bästa sätt egentligen transporterar en minishettis. Ingen bom i någon transport är låg nog. Ställer ni dem...
Svar
13
· Visningar
1 524
Senast: liam
·
P
Träning Hej! Jag har en liten fråga till er som har hästar som är rädda för får/kor etc. Hur gör ni när ni ska gå förbi en hage med massor av...
Svar
1
· Visningar
744
Senast: __Sara__
·
A
Träning ni som HAR foderhästar eller som hyr ut dem, vem betalar vad av ägaren och den som hyr i erat fall. nu vill jag itne höra nån sur...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 590
T
Träning Hej! Min kompis har svårt att få sin häst att jobba i rätt form och skulle behöva lite tips. Hästen är svår att verkligen få att jobba...
Svar
2
· Visningar
774
Senast: concierge
·
C
Träning Jag tycker att man ofta stöter på meningar med duktiga ryttare här och var i trådarna. Till exempel att en välriden häst är en häst som...
Svar
6
· Visningar
1 374
Senast: concierge
·
Träning 1. Min tinker Lucy skakar runt hela manken när man rör henne där. "Kittlig" skulle man kunna säga. Eller spänd som det troligen är...
Svar
11
· Visningar
1 043
P
Träning Jaha...Fick hem en liten "bebis" i förrgår! Ett litet (ca.138cm) grovt fjordsto på 5 år. Hon verkar jättesnäll och charmig...MEN så...
Svar
1
· Visningar
770
Senast: scizofren
·
K
Träning Många personer tycks sätta likhetstecken mellan dessa bägge begrepp. För mig betyder de helt olika saker. Jag tycker att en lättriden...
Svar
12
· Visningar
1 616
Senast: _Liljan
·
M
Träning Vad är nh för dig? ....
Svar
12
· Visningar
1 058
Senast: CaliforniaSwed
·
P
Träning Hej! Jag har en liten fråga till er som har hästar som är rädda för får/kor etc. Hur gör ni när ni ska gå förbi en hage med massor av...
Svar
2
· Visningar
723
Senast: Mysaan
·
C
Träning (Har ingen aning om tråden ligger rätt.) Vill bara berätta om min tokiga häst som verkligen får mig att asgarva :) . Först kan jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 989
Senast: Seabaz
·
Träning hmm jag är i valet och kvalet hur jag ska göra med min häst. Jag har lasttränat henne några veckor, nu går hon in i transporten kan...
Svar
4
· Visningar
989
Senast: ponnyryttaren
·
Träning Förra tråden dog visst... Alla dessa trådar om hästar som står på två ben och alla dessa tips om vad man skall göra, som: -Dräm...
2
Svar
31
· Visningar
2 852
Senast: pannkakssmet
·
K
Träning Idag när jag var hos min häst hände det en ganska otäck incident. Jag skulle tvätta rent ett sår som hon har fått på ena frambenet av en...
Svar
2
· Visningar
799
Senast: yes
·
C
Träning Gör en liten tråd här där alla kan skriva sina övningar och tipps. Allt för att bygga muskler frammifrån och bak. Övningar för ryg, ben...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
12 542
Senast: urkella
·
Träning Hade turen att slå på TV:n när de visade ett underbart program om ett norskt projekt för att rädda den utrotningshotade Dölehästen...
Svar
16
· Visningar
1 713
Senast: bengall
·
C
Träning Har precis köpt en gård där markerna är utarrenderade under detta år och på markerna går nu ett tiotal ungkvigor. Arrendatorerna har...
Svar
5
· Visningar
1 381
Träning Jag har ett 1-årigt halvblodssto och nu vill jag gärna hör av er vad ni gör med era unghästar och vid vilken ålder ni börjar? Min...
Svar
9
· Visningar
1 403
Senast: AlterPride
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama