Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

G
Träning Jag har haft en häst på foder de senaste 2 åren. När hon kom till mig så var hon dräktig och det slutade med att jag köpte fölet. Planen...
Svar
9
· Visningar
1 019
Senast: giffan
·
Träning Min gamla dam har alltid varit dum att fånga i hagen. Nu har jag börjat sätta hårt mot hårt, får jag inte tag i henne direkt så får hon...
Svar
11
· Visningar
1 169
Senast: Thera
·
Träning Vet inte om det är rätt tråd men ja kan försöka här iaf. Hur stora ska boxarna vara dör respektive häst. Typ hur stor får hästen vara...
Svar
2
· Visningar
666
Senast: miamiSwing
·
F
Träning Tips på var man får tag på tex piedestal, "broar", "biltvätt" tunnor mm? Har redan presenningar, traktordäck och plasttunnor. Hur har ni...
Svar
8
· Visningar
2 608
Senast: Filosofen
·
  • Låst
Träning Hej Är det någon som har varit där på ridläger? Hur var det. Hästarna, lärarna och boendet?
Svar
2
· Visningar
1 120
Senast: IngelaH
·
Q
Träning Mitt varmblod sto var jätte enkel att lasta förut, de har hon alltid varit bara hon får lukta på rampen lite så har hon gått in men nu...
Svar
7
· Visningar
828
Senast: rocki
·
E
Träning Jag hjälper till lite med en b-ponny som i övrigt är jätte trevlig o så. Men när man ska ta henne ur boxen så vänder hon baken mot...
Svar
3
· Visningar
828
Senast: Nicke
·
M
Träning I sommar ska jag jobba som lärling i ett proffesionellt dressyrstall i Holland i hela 6 veckor :D :D Är såå glad :D ska rida en del...
Svar
2
· Visningar
862
Senast: suisyola
·
G
Träning Hej Jag funderar på att skaffa häst igen, sist jag hade egen häst var i början av nittiotalet och jag var inte så gammal att jag kommer...
Svar
14
· Visningar
2 664
Senast: anni0301
·
Träning hur mycket hanterade e era 1½åringar...?? vad gör ni med dom om dagarna...??
2
Svar
21
· Visningar
1 593
Senast: r_freddy
·
Träning Jag har och håller på att läsa böcker av Sally Swift. Vill själv bli en bättre ryttare för jag vet att jag har STORA brister i min...
2
Svar
26
· Visningar
5 183
·
L
  • Låst
Träning Skulle vilja skicka min Ridtravare på in/tillridning.Så nära Sollefteå som möjligt.Finns det någon????
Svar
1
· Visningar
908
·
Träning Min fråga gäller the seven games... hur brukar ni som kan dem göra? Gör ni "klart" En lek i taget i tur och ordning, och filar på just...
Svar
12
· Visningar
1 704
Senast: Terja
·
G
Träning Känner en unghäst som är extremt huvudskygg, tråkigt nog. Jag har mina små knep innan jag rör vid huvudet osv; ¤ Prata lugnande, med...
Svar
13
· Visningar
879
Senast: GALOPP
·
S
Träning Hejsan Hejsan alla hästmänniskor. Det är såhär Jag äger en ganska tjock D-ponny lr tjock och tjock han har ganska mkt "löst fett" på...
Svar
2
· Visningar
773
Senast: Diba
·
Träning Hejsan! Har tänkt mig minst en långritt i sommar. Är väldigt nyfiken på dessa s.k. ridleder. Var kan jag hitta kartor över dessa...
2
Svar
22
· Visningar
5 417
Senast: Trix
·
A
Träning Jag skulle hemskt gärna vilja se filmer på fullblod som gått löp. alltså när du/ni håller på att skolar om. jag själv har ett fbl...
Svar
2
· Visningar
895
Senast: golden girl
·
Träning Jag behöver råd angående en häst som är otroligt kompisbunden. Det börjar bli så illa att han är farlig för omgivningen. I hagen...
Svar
1
· Visningar
684
Senast: cafu
·
L
Träning här kommer mittt premiär inlägg! Jag har köpt en häst och han fick med sig sin sällskapshäst som jag har på foder. Dom kan inte skiljas...
Svar
4
· Visningar
928
Senast: cafu
·
L
Träning Hej. Idag var första gången jag inte fick in min häst från hagen. Inga problem med närmandet men så fort hon fick se grimman så stack...
Svar
3
· Visningar
683
Senast: Zavaana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama