Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt hur länge lämnar ni era katter ensamma hemma som längst??
Svar
12
· Visningar
1 112
Senast: Axelle
·
P
Övr. Katt Brukar era Main Coon:s apportera leksaker? Detta är min katts favorit sysslesättning :D vilket iofs är väldigt roligt! Läste idag i en...
Svar
4
· Visningar
1 019
Senast: Kiddo
·
M
Övr. Katt hej! undrar om någon här har ragdoll katter? tycker dom verkar jätte häftiga!
Svar
1
· Visningar
679
Senast: loveponies
·
C
Övr. Katt Min lillkille är 1,5 år gammal och han är kastrerad. Han har aldrig haft nå problem med att kissa i lådan. Men under två dagar har han...
Svar
1
· Visningar
736
Senast: Mammadutt
·
Övr. Katt Finns det fler än jag som har katter som totalt ratar detta foder? Har två matfriska pojkar hemma, den ena sväljer bara, tuggar aldrig...
Svar
4
· Visningar
780
R
Övr. Katt Hej! Min hankatt Simba kliar sig ofta i sina öron och ibland jamar han till för att det gör ont. Jag har läst mycket ang djurets öra...
Svar
3
· Visningar
953
Senast: Riddari
·
Övr. Katt Igår kväll vid ca 23.00 så hör vi en väldig smäll. Det visar sig vara lilla Fluffe 7 veckor som har ramlat ner från övervåningen, rakt...
Svar
9
· Visningar
1 069
·
A
Övr. Katt Eller hur det stavas? Min man är allergisk och jag funderar på att skaffa en sån där döläcker nakenkatt! Är det någon som har...
Svar
3
· Visningar
934
Senast: Agraff
·
Övr. Katt Eller tratt med katt? Mina missar var hos veterinären igår och vart kastrerade och id-märkta så nu är båda försedda med tratt på huvudet...
Svar
7
· Visningar
15 498
Senast: Moniq
·
Övr. Katt http://www.expressen.se/index.jsp?a=117012 Vem är äldsta katten på buke?
Svar
7
· Visningar
884
Senast: LadySara
·
Övr. Katt Vår katthona har något konstigt för sig. Kanske håller alla kattor på så mot sina ungar... :crazy: Ibland kan hon få för sig att gå fram...
Svar
4
· Visningar
1 166
Senast: Heira
·
Övr. Katt Min katthona, 8 månader, ska kastreras på torsdag. Hon har löpt en gång för en vecka sedan. Jag har från olika håll hört att man inte...
Svar
2
· Visningar
1 770
Senast: MissFideli
·
R
Övr. Katt Är i tagen att köpa katt men vet inte om jag ska köpa hona eller hane. Vad är är det för för- och nackdelar med honor resp. hanar...
Svar
2
· Visningar
1 045
Senast: anna_panna
·
S
Övr. Katt Gammal katt med \"knutar i skinnet\" Jag har en katthanne på 13 (utekatt) vid gott hull, ej fet, ej smal. Han har aldrig varit sjuk...
Svar
1
· Visningar
1 083
Senast: Tviggy1081
·
M
Övr. Katt Taringa är nu inne på sitt andra dygn & inatt blir tredje natten på djursjukhuset å själv börjar man bli smått oroad över var kostnaden...
Svar
7
· Visningar
1 185
Övr. Katt tjihooo, jag och min sambo har bestämt oss för att utöka familjen med en kisse. Vi ska spana in en kull skogisar och en kull... 2
Svar
33
· Visningar
2 053
Senast: Mammadutt
·
Övr. Katt Jaha, så var det dagen jag fasat för sen länge. Första kattungen flyttade hemifrån idag. Maja, eller Saga som hon numera kallas...
Svar
8
· Visningar
697
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Jag är inte så jätteduktig på att lägga ut bilder och skriva roliga komentarer till länkarna som vissa gör...
Svar
2
· Visningar
1 450
Senast: Heulwen
·
J
Övr. Katt Tre st. katter i stallet får i princip ALDIRG mat av sin ägare... De är konstant vrålhungrig och en gång stog de o tuggade i min...
Svar
4
· Visningar
825
Senast: Sol
·
Övr. Katt Det finns verkligen inget gosigare att pussa på än små trampdynor...så underbart muka... :love: :smirk: Någon som håller med? :p
Svar
6
· Visningar
1 008
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sommartid
  • Vad gör vi? Del CCXI
  • Högerregeln

Hund, Katt, Andra Djur