Maja har flyttat

MissFideli

Trådstartare
Jaha, så var det dagen jag fasat för sen länge. Första kattungen flyttade hemifrån idag. Maja, eller Saga som hon numera kallas, flyttade till Stockholm och en ny pojkvän vid namn Sudden (huskatt).

Snörvel ! Fast jag är så nöjd med köparna att det känns lättare än jag trodde.

Ni är roliga :)... Jag (som valde ungkatter i stället för kattungar) trodde att det var skönt att bli av med de små gangstrarna.

mandalaki

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Jösses vad det är lugnt hemma nu, tydligen var det Maja som drog igång allt. Men det är så stilla, ingen liten tissetös som sitter på spaden när man gör rent lådan, eller busar av korvarna av spaden när man försöker slänga dom i påsen osv. Saknar min Maja :cry:

Men jag saknar min Yoga också, och förhoppningsvis blir hon bättre när hon blir lugn kastrat.

Så gör min Marzipan också! Och så jagar hon sopborsten, och sätter sig i sopskyffeln för att vänta in monsterborsten... :D :smirk: Inte så lätt att få upp nåt skräp på skyffeln då...

Jovisst, man slipper kanske bli väckt kl 8 varje morgon av ett det smattrat av små tassar runt hela lägenheten. Men de är ju så ljuvliga, så det är självklart man kommer sakna dem!

Ja, mina katter har aldrig varit några "nattstökare", vilket är oerhört skönt. Men om man är ledig så är det inte så skoj att bli väckt vid 8 ändå... :crazy:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från... 2
Svar
21
· Visningar
5 021
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 516
Senast: miumiu
·
Övr. Katt Det här är en fristående fortsättning på min tråd om att kastrera hemlös katt. Den katten, S, är numera kastrerad, vaccinerad och...
Svar
11
· Visningar
2 396
Senast: Otherside
·
Katthälsa Såvitt jag förstått så räknas katter som seniorer när de passerat 7 år. (rätta mig gärna om jag har fel!) På vilket sätt ser man på dem... 2
Svar
23
· Visningar
4 529
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka