Horsen Trådstartare 16 Mar 2004 #1 Det finns verkligen inget gosigare att pussa på än små trampdynor...så underbart muka... :smirk: Någon som håller med?
Det finns verkligen inget gosigare att pussa på än små trampdynor...så underbart muka... :smirk: Någon som håller med?
Heulwen 16 Mar 2004 #2 Jag älskar att pussa min lille katts tassar. Ifall han inte just gått på lådan vill säga! Min andra katt hatar att bli pussad på.
Jag älskar att pussa min lille katts tassar. Ifall han inte just gått på lådan vill säga! Min andra katt hatar att bli pussad på.
Horsen Trådstartare 16 Mar 2004 #3 joo...man vill ju helst att de ska vara rena ...min stora katt brukar få pussar på nosen iställe (hon e utekatt :smirk
joo...man vill ju helst att de ska vara rena ...min stora katt brukar få pussar på nosen iställe (hon e utekatt :smirk
A Axelle 18 Mar 2004 #7 Håller abslout med! Tramdynorna ligger risigt till hos lille kissen när matte är i gosartagen... Och den lilla rosa nosen är också himla söt!
Håller abslout med! Tramdynorna ligger risigt till hos lille kissen när matte är i gosartagen... Och den lilla rosa nosen är också himla söt!