Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt till Stockholm. En jättetrevlig tjej och hennes pojkvän har köpt Maja. Så nu har jag ingen kvar och såklart börjar alla ringa nu. Har...
Svar
8
· Visningar
944
Senast: Sassy
·
T
Övr. Katt Hur får man en hankatt att ge f..n i att pissa inne här och där. Vet att de gör det när de blir könsmogna och är okastrerade men är det...
Svar
4
· Visningar
838
Senast: adore
·
Övr. Katt ...har mina katter fått, :( o dom ska till vet. på torsdag och få "behandling/medicin". Glömde dock fråga vad det kostar o får inte tag...
Svar
7
· Visningar
2 564
Övr. Katt Min \"lillkisse\" spinner ibland så att han tappar andan :eek: jag blir lika rädd varje gång och tror att han inte ska få luft igen...
Svar
2
· Visningar
734
Senast: mysko
·
O
Övr. Katt Nån som vet vilken instans man kontaktar om man vill "uppdatera" uppgifterna ang sin katts öronmärkning?? Är det polisen eller...
Svar
1
· Visningar
722
Senast: glimmie
·
J
Övr. Katt I natt väcktes jag av att min katt försökte ta en tugga av min arm :eek: Han var helt tokig, skrek och ville inte släppa. Och han bet...
Svar
3
· Visningar
1 185
Senast: jojjan
·
E
Övr. Katt Jag har två katter som till sommaren fyller ett år vardera. Problemet är att en av dem, efter att ha varit helt rumsren, nyligen har...
Svar
18
· Visningar
1 604
Senast: emindy
·
Övr. Katt Jag har köpt en perserkatt för en symbolisk summa. (pga ägarens allergi) Problemet är att förra ägaren slarvat bort stamtavlan. Katten...
Svar
8
· Visningar
976
Senast: Sassy
·
Övr. Katt I helgen fick min ena kisse urinsten för femte gången på 2 år.. Han opererades för tre v sen, de tog bort snoppen för att stenarna...
Svar
6
· Visningar
940
Senast: Millimetern
·
R
Övr. Katt Någon som har ragdoll kisse/kissar? Har en hane (kastrerad) som är helskön. Det enda jag tycker är lite tråkigt är att han inte vill...
Svar
4
· Visningar
1 030
Senast: Fridolina
·
Övr. Katt Kan kastrat vara \"marskatt\"!? Kastrerade Spirit har börjat bete sig som värsta slagskämpen! Han jagar och anfaller gårdens andre...
Svar
4
· Visningar
1 916
Senast: Houdinie
·
N
Övr. Katt Är ni IDP-eller Sverak-anslutna? Varför har ni valt det ni valt? Jag är inte medlem i någon kattklubb och kan inte bestämma mig för... 2
Svar
24
· Visningar
5 098
Senast: palle
·
T
Övr. Katt Vad har era katter för ovanor? Mina är snälla för det mesta men vissa väcknings-vanor på morgonen kunde man vara utan. Blöta nospussar... 2
Svar
20
· Visningar
2 009
Senast: Yossarian
·
J
Övr. Katt Har fått hem den underbaraste lilla kattunge, som är 14 veckor gammal. Tog semester denna första vecka, så kissen gör sig ordentligt...
Svar
13
· Visningar
9 673
Senast: Xeline
·
Övr. Katt Nu kan jag sova i lugn och ro igen. Varför? Jo, det var en liten katt som hade suttit uppe i ett träd utanför mitt hus i över ett dygn i...
Svar
6
· Visningar
939
Senast: Xeline
·
S
Övr. Katt Som jag berättade tidigare så är katta steriliserad. Jag har en jättehungrig katt,problemet är att hon enligt veterinären var...
Svar
2
· Visningar
1 534
Senast: strumpan
·
Övr. Katt Fick hem en 12-veckors korsning Main coan/devon rex i tisdags, och han har börjat nysa allt som oftast. Han snorar inte, men det rinner...
Svar
3
· Visningar
3 426
M
Övr. Katt Här kommer två bildserier från Isse till er alla Ockupera mattes kudde Bus i bokhyllan Observera trappsteget jag byggt åt honom...
Svar
4
· Visningar
881
Senast: Kaos
·
B
Övr. Katt Japaner är bra lustiga. De kan alltid hitta på produkter man inte trodde att man behövde - eller "katter behövde" i det här fallet. Vad...
Svar
2
· Visningar
1 458
Senast: Ploppsan
·
Övr. Katt Nu är hönsmamman Monika i farten igen, men ändå. Det kommer en tjej från Sthlm och tittar på Maja på måndag och hur det ska gå vet jag...
Svar
5
· Visningar
839
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka