Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

I
Övr. Katt Vad betalar ni för årlig vaccinering för kattpest och kattsnuva? Vid en liten rundringning till vetrinärerna här fick jag reda på att...
Svar
6
· Visningar
1 152
Senast: Sol
·
Övr. Katt Alloj alla !! Fortfarande ingen ny ADSL men efter mycket om och men har jag fått igång mitt "gamla" modem. Katterna mår bra, Yoga har...
Svar
10
· Visningar
931
Senast: adore
·
S
Övr. Katt En kort fråga Smittar rävskabb på katt?
Svar
3
· Visningar
867
·
S
Övr. Katt Då var det äntligen dax att ta bort stygnen på våran steriliserde katt.Hon håller på att riva sadelkammaren.Det ska bli väldigt skönt...
Svar
2
· Visningar
857
Senast: SannaQ
·
S
Övr. Katt Sen en ca två veckor tillbaka har katten varit helt tokig i att dricka vattenrester på golvet i duschkabinen :d. Han har hela tiden...
Svar
11
· Visningar
8 176
Senast: maja300
·
V
Övr. Katt Min katt är världens i särklass gnälligaste ....är mjau alltid mjau eller betyder det nått speciellt ? Han jamar och stryker sej när...
Svar
10
· Visningar
2 135
Senast: Catinca
·
N
Övr. Katt Såg på min älskade hankisse nyligen att ena örat ser ut som en golfboll, dvs helt uppsvullet *orolig* Vad kan detta bero på? När man...
Svar
5
· Visningar
1 027
Senast: Prosit
·
H
Övr. Katt Är det vanligt att katter har mjäll? Båda mina hankatter har det. Den yngre har inte haft det förut, upptäckte det igår. Dock så är båda...
Svar
2
· Visningar
1 219
Senast: Galadriel
·
Övr. Katt I somras fick min kompis katt nåt dreadsliknande på ryggen. Hon har vanlig korthårig päls. Det blev som en matta över hela ryggen...
Svar
5
· Visningar
1 111
Senast: eldione
·
I
Övr. Katt Min skogis har fått hemska tovor som är så svåra att få bort och blir bara fler o fler trots kammande och borstande. Nu är han dessutom...
Svar
3
· Visningar
858
Senast: Idka
·
V
Övr. Katt Min lille Nils är nästan flintis så mycke som han kliar sej ,vad göra ? Jag har hört på apoteket nu att man kan ta lite utspädd jodopax...
Svar
6
· Visningar
1 283
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Vår katt kom till oss för ungefär 6 år sedan, och vi vet inte vad han är för ras.. Vad tror ni att han kan vara? Huvud Hela han...
Svar
7
· Visningar
1 102
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Idag drabbades jag av akut KÄRLEK till min lilla femveckor gamla Fluffe. Så söt och gosig att hjärtat vill brista och man blir helt...
Svar
4
· Visningar
789
·
P
Övr. Katt Min Maincoon kille har fått något liknande på sin svans. Men jag tycker inte att det liknar fettsvans, har dock inte haft någon...
Svar
3
· Visningar
1 661
Senast: loveponies
·
B
Övr. Katt Nu äntligen har min lilla bengal kommit. I två månader har jag väntat på kullen och oroat mig. Tänk om det inte skulle komma en kisse...
Svar
6
· Visningar
790
Senast: Boll
·
O
Övr. Katt jag har haft min perserhona (nu 11 år) sedan jag var liten. dvs vi köpte henne som kattunge och jag har växt upp med henne. redan när...
Svar
4
· Visningar
886
·
Övr. Katt Urklippt från Aftonbladet.se : Katter svalt ihjäl i Linköping En 30-årig man i Linköping lämnade sina nio katter vind för våg i...
Svar
10
· Visningar
862
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Katt Liten pissig löpande katt, sköldpaddsfärgad med vita tassar, vit nos och ett galet inre. Ganska exakt ett år gammal (2 mars). Har du...
Svar
2
· Visningar
951
·
B
Övr. Katt Jag har passat och matat och gossat med grannens katter en vecka, och jag är helsåld! Jag som inte ens gillat katter och ev. även är...
Svar
10
· Visningar
961
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Övr. Katt Min kisse blev chippad när han va ca 6 månader, uppe i nackskinnet (där dom väl iofs sätts på alla :smirk:) nu har jag märkt att...
Svar
2
· Visningar
990
Senast: Boomerang
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10