Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har just fått nya bilder från uppfödaren. Jag tänkte att jag skulle dela med mig, hon är ju så söt så det förslår :-) Bildgalleri - klicka på bilderna för att få en något större version. Uppfödaren har en jättekass modemuppkoppling, så de kan inte skicka större bilder :-(
Vilken söt!!!
för en vecka sedan hämtade jag mitt lilla lejon, en 13 vecor gammal "neva" (Variant på Sibirisk katt). Allt jag kan säga är att jag är djuptförälskad i denna lilla varelse! Särskilt när han pratar med ett lite jollrande läte - har aldrig hört något liknande!
Nu har jag fått ett par bilder till. Nu är hon 2 veckor gammal och jag kommer nog kalla henne för Hoshi = stjärna på japanska (uppfödaren har döpt henne till Star Shine).
Kan tillägga att jag ska betala handpenning nu, bara bankens hemsida behagar fungera. Då blir hon ännu mer min :-)
Kropp & Själ
Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
Skola & Jobb Det var 30 år sen just den tentan gjordes, jag minns inte exakt hur jag tänkte. Finns väl många tillfällen när man vet det rätta svaret...