Nya bilder på min lilla katt.

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare bengibollen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 890
B

bengibollen

Jag har just fått nya bilder från uppfödaren. Jag tänkte att jag skulle dela med mig, hon är ju så söt så det förslår :-)
Bildgalleri - klicka på bilderna för att få en något större version. Uppfödaren har en jättekass modemuppkoppling, så de kan inte skicka större bilder :-(

Vilken söt!!!
för en vecka sedan hämtade jag mitt lilla lejon, en 13 vecor gammal "neva" (Variant på Sibirisk katt). Allt jag kan säga är att jag är djuptförälskad i denna lilla varelse! Särskilt när han pratar med ett lite jollrande läte - har aldrig hört något liknande! :love:

Nu har jag fått ett par bilder till. Nu är hon 2 veckor gammal och jag kommer nog kalla henne för Hoshi = stjärna på japanska (uppfödaren har döpt henne till Star Shine).
Kan tillägga att jag ska betala handpenning nu, bara bankens hemsida behagar fungera. Då blir hon ännu mer min :-)

Liknande trådar

Övr. Katt Katten kom med en liten klösmöbel. Hon använder faktiskt den för att klösa klorna på, men hon utnyttjar inte den särskilt mycket, jag...
Svar
19
· Visningar
787
Senast: Bison
·
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
334
Senast: MJLee
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
627
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 201
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka