Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Mina kattungar har för ett par dagar sedan börjat äta fast föda, men igår så ville en av dem, den bruna hannen (Marshmallow) inte äta...
Svar
2
· Visningar
1 068
Senast: loveponies
·
G
Övr. Katt I går hämtade jag hem Tiggis, som jag var och bekantade mig med hos djurens vänner. En underbar kattherre som jag känner har godkänt...
Svar
13
· Visningar
1 186
Senast: Gottfrid
·
M
Övr. Katt Jag & min sambo ska bli särbos å vi båda ska flytta till varsin etta, nu är det ju så att vi har två livliga katter som jag helst inte...
Svar
10
· Visningar
1 193
Senast: mystar
·
A
Övr. Katt Har inte fått ut bilderna på hemsidan så jag kan inte lägga ut dem här än. Men finns det någon villig och duktig som jag kan mejla...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: adore
·
Övr. Katt Maddie har fatt sina ungar :banana: :banana: Kvart over nio pa kvallen kom den forsta, fem minuter senare den andra och hor och hapna...
Svar
2
· Visningar
604
Senast: Jillybean
·
S
Övr. Katt Nån som provat det? Fick hem boken idag som jag beställde eftersom jag vill börja klickerträna hästen. Idag fick kissen bli...
Svar
2
· Visningar
930
Senast: Sirisiri
·
Övr. Katt Nu är vi många uppfödare här, kom jag på igår och många kullar som föds/ska födas. Listar dom här, nån som blivit glömd? Dom står i...
2
Svar
27
· Visningar
2 261
Senast: Tilly
·
Övr. Katt Jag skulle vara oerhört tacksam om någon har en webb-adress till rasförening för Siameskatter (söker egentligen betäckning i Skåne, men...
Svar
4
· Visningar
6 830
Senast: Sassy
·
A
Övr. Katt Vad är rimligt att betala för en raskatt egentligen? Tänker närmast på Cornish rex i detta fallet,som ju rä en ganska ovanlig kattras...
Svar
5
· Visningar
1 072
Senast: Sol
·
O
Övr. Katt alltså mina bägge kastrerade hankattar har fått hängmage... jag överdriver inte ens... den liksom hänger... honorna har inte det...
Svar
13
· Visningar
3 322
Senast: Faia
·
Övr. Katt Det va ett tag sen vi skaffa dem nu... Är de inte helt underbara??
Svar
12
· Visningar
1 683
Senast: elefanten
·
B
Övr. Katt Min styvdotter har tagit hand om en katt som flyttat in i en grannes källare!! Den e öronmärkt! Vi har ringt polisen! Vad ska vi mer...
Svar
17
· Visningar
1 172
Senast: Bimbolina
·
Övr. Katt Skrev ju om ungkatten med konstant diarré och som fick blod i avföringen. Jag satte över henne på Hills Sensitive Stomach (även...
Svar
2
· Visningar
837
Övr. Katt Min katt är lite som hon är och vi funderar på om hon är en vägkorsning mellan någon slags långhårig katt och ekorre kanske? Ada ligger...
Svar
4
· Visningar
1 016
Övr. Katt Jag är svårt abstinent efter bilduppdatering av dina bebisar :eek:! Och det är säkert Xeline också... mandalaki
Svar
2
· Visningar
803
Senast: mandalaki
·
O
Övr. Katt min ena hankatt (som jag tror är lite konstig i huvet sen den olyckligtvis ramlade ner från balkongen när den var liten) brukar ibland...
Svar
7
· Visningar
4 408
Senast: Heulwen
·
A
Övr. Katt ..känns det som om jag har plötsligt. Man tror man har koll på det mesta, men nu känner jag mig osäker på massor av saker. Jag har...
Svar
2
· Visningar
773
Senast: shallowxx
·
A
Övr. Katt Har ju en katt som har fyra kattungar som är tre veckor nu. Mamman har varit lite orolig då och då och burit runt på ungarna men nu har...
Svar
4
· Visningar
1 090
Senast: Heira
·
V
Övr. Katt Natten till måndag födde min Norska Skogkatt Flingan 4 härliga ungar. Det blev 2 hanar och 2 honor, en rödtabby och de andra rödtabby...
Svar
5
· Visningar
818
Senast: HD
·
M
Övr. Katt Jag måste bara få berätta något dråpligt. Vi håller på att vänja vår ungkatt att han ska äta torrfoder vilket han inte alls har någon...
Svar
6
· Visningar
2 829
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10