Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Nu har jag sagt i en vecka att jag ska lägga upp bilder på Pysen, så nu får jag väl göra det också ;)...
Svar
6
· Visningar
896
Senast: kpist
·
Övr. Katt Jag har en del jag funderar över och hoppas på att någon kanske kan hjälpa mig :) 1. Min hankatt Vulkan snarkar en del när han sover...
Svar
12
· Visningar
2 809
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Någon som har bra tips? Den ska vara så hög som möjligt med så mycket saker som möjligt för två galna katter! (gärna två "kojor" och nån...
Svar
4
· Visningar
3 657
Senast: Seabaz
·
P
Övr. Katt Som sagt var jag är alldeles ny här inne :D Och imorgon så ska jag titta på en kattunge som är precis idag en vecka :d. Det är en...
Svar
11
· Visningar
913
Senast: Icebabe_1
·
Övr. Katt ..en sån här! 249:- på ellos.se! Verkar ju toppenbra! Hade man köpt en sån i affären så hade den ju kostat minst 500:-.
Svar
7
· Visningar
979
Senast: mulle_mustang
·
T
Övr. Katt Hej! Jag och min mamma har ju uppfödning ihop fast på olika orter... I förrgår natt var hon inne med ett av 7veckorsbarnen på ett av...
Svar
1
· Visningar
5 613
Senast: loveponies
·
M
Övr. Katt Hej! Jag har en 10 månaders honkatt som har fått för sig att hon inte är rumsren. Det är inte hela tiden utan bara ibland, oftast när...
Svar
8
· Visningar
3 245
Senast: mulle_mustang
·
Övr. Katt Bor i en liten 1:a och går gymnasiet. brukar åka hem till mina föräldrar på helgerna. Äger en liten kanin som bor i lägenheten men...
Svar
4
· Visningar
1 108
Senast: Lena
·
S
Övr. Katt Vilken kattsand uppfattar ni som den minst dammande? mvh// Sophie
Svar
10
· Visningar
1 192
Senast: knytt
·
Övr. Katt Jaha då var det dags för lite bildterror igen då! :D Kattungarna är ju 2 veckor idag, så då har jag tagit nya bilder på dem allihopa...
Svar
18
· Visningar
1 130
Senast: Heulwen
·
P
Övr. Katt På lördag ska vi åka och hämta min skogkatt :banana: Gorgo Tondo Visst är han en sötnos! ;)
Svar
4
· Visningar
786
Senast: Pennylane
·
Övr. Katt Man tappar talförmågan.. http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,428524,00.html Läs och gråt :( 2
Svar
21
· Visningar
2 119
Senast: Polly_Mulle
·
L
Övr. Katt Jag och kissarna bor ju i stan, men vi bor ändå såpass lugnt, trafikfritt och med lite träd och natur att kissarna kan gå ute. Ganska...
Svar
3
· Visningar
968
Senast: adore
·
Övr. Katt Nu när man kommit igång "på riktigt" med uppfödning så känner man att man verkligen vill hålla på med det här mera! Nu är det så att...
Svar
5
· Visningar
859
Senast: mandalaki
·
S
Övr. Katt id-märks alla kattungar, eller gör man det själv om man vill ha den id-märkt? är registreringsnummer samma sak som id-nummer? vad tycker...
Svar
4
· Visningar
1 065
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Katt Nu MÅSTE vi ha hjälp, orkar snart inte utan måste göra oss av med lillkissen om det inte blir bättre. Vi (Jag och min sambo) har en...
Svar
7
· Visningar
2 497
Senast: Moniq
·
Övr. Katt Nån som vet hur öronskabb ser ut? och kan förklara? Blev lite rädd att lillkillen har öronskabb, fast jag evt inte hur det ser ut..Han...
Svar
15
· Visningar
1 477
Senast: kpist
·
T
Övr. Katt Var till vet igår för att skrapa tandsten och kolla upp sonen, då jag tycker han har blivit lite väl tunn. Tandstenen på Cilla gick ju...
Svar
9
· Visningar
1 020
Senast: Heulwen
·
C
Övr. Katt Var nyss hos veterinären med "lillkissen" eftersom hon har fått brunt kladd i öronen. Och min lilla katt som är världens raraste och...
Svar
7
· Visningar
1 133
Senast: lotta_k87
·
Övr. Katt Min katthona med bäbisar på snart två veckor är väldigt kräsen och liten i maten... Vi har försökt ge henne kattmat (torrfoder) för...
Svar
2
· Visningar
863
Senast: Boll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka