snurpe

Trådstartare
...ska jag iväg till en maine coon-uppfödare och kika på hennes underbara kissar! :love: Ska bli hur kul som helst!

Håll tummarna nu för att de är lika underbara som de verkar!

/snurpe

Äh, du är ju redan lost :D! Har du hört talas om någon som kommit tillbaka efter ett besök hos en kattuppfödare utan att vara kär?

Lycka till :D!

mandalaki

Okej, jag är lost. Fullständigt kär :love: :smirk:

Lutar mot att det blir en maine coon. Men den flyttar då inte hem till mig förrän september eller så, för den uttänkta mamman har inte ens kommit i löp. Men det gör inget. Jag väntar hellre på att få en jag verkligen vill ha än att ta första bästa bara för att få den fort :)

Föll direkt för de enormt sociala jättekissarna som kom och mötte mig i dörren :love: Hon hade dessutom kattungar hemma, och hade man hållit emot så länge blev man ju helt såld då :D

/snurpe

Åhh!!! :love: :love:
Jag vill också ha en sån!!
När jag tittade på katt så var de dock lite dyra för min studentplånbok. :crazy:
Hm, jag kommer att behöva en större lägenhet också.

Skulle gärna vilja ha en maine coon. Men hur är det med ev. "defekter" för rasen? Vet du något om det? Sugen blir man. :love:

Åh va skoj!! Jag har varit sugen på att skaffa en Maine Coon, men just nu får det räcka med mina tre skogisar.
Jag vet att du kommer bli helt frälst av maine coonen ... :love:

Liknande trådar

Katthälsa Hej! VI köpte oss en main coon med stamtavla utan anmärkningar på besiktningen. Han började halta för en månad sedan och är nu...
Svar
17
· Visningar
1 980
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
19
· Visningar
1 566
Senast: Googlarn
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett... 2
Svar
23
· Visningar
1 349
Senast: miumiu
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 311
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka