• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare strumpan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 862
S

strumpan

Då var det äntligen dax att ta bort stygnen på våran steriliserde katt.Hon håller på att riva sadelkammaren.Det ska bli väldigt skönt att få släppa ut henne.10 dagar inne inget för våran katt precis.Hoppas dom inte bara behöver söva henne för att ta bort stygnen.Jag lovar er hon är mer vild än tam efter dom här dagarna. :cry:

Det räcker säkert med att ge henne lugnande om det skulle vara så.

Min syddes med subkutana stygn (under huden) som kroppen absorberar själv, så där behövdes ingen stygntagning. Däremot var hon också mer vild än tam av att inte få gåt ut, och hoppade upp på en massa höga saker så såret svullnade rejält.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 029
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
454
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett... 2
Svar
23
· Visningar
1 354
Senast: miumiu
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
1 810
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka