Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har funderat på en sak när det gäller katters beteende. För ett tag sen var vi kattvakt åt en bekants perser. Snäll och trevlig, men...
Svar
5
· Visningar
774
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Yoga och Abbie gör alltid det. Yoga har gjort det sålänge jag kan minnas, men det är så gulligt för Abbie springer ju såklart efter sin...
Svar
17
· Visningar
1 305
Senast: domino
·
A
Övr. Katt Nu behöver jag hjälp igen :smirk: Min katt ska få börja gå ut men jag har varit lite osäker på när jag kan låta henne gå ut. Vi hade...
Svar
4
· Visningar
857
Senast: Ammi_L
·
S
Övr. Katt Hej! Nyligen berikades mitt liv ännu mer när katten Sam flyttade över från min Bästis till mig. Får han mat från en nyöppnad...
Svar
18
· Visningar
3 633
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Nu får ni äntligen bilder på Simon/Toby från min kull. Han är nu drygt 8 månader (blir det 4/8). Han ser väldigt hängig ut på bilderna...
Svar
11
· Visningar
864
Senast: Sassy
·
P
Övr. Katt Och vid vilken ålder ändras färgen från blå till grönare ton? Försöker att åldersbestämma min rymlings bebisar...
Svar
2
· Visningar
914
Senast: Jet
·
S
Övr. Katt Låt höra alla argument för eller emot att ha innekatt. Jag och min sambo håller på att bli galna utan katt(har haft det hemma hela...
Svar
8
· Visningar
873
Senast: Sentenced
·
Övr. Katt Min syster har ju en kusin till Yoga som hon och hennes sambo fick hem när katten var 2,5 år ca. Efter ett tag visade det sig att hon...
Svar
4
· Visningar
651
Senast: fjolltroll
·
M
Övr. Katt Snabbt svar tack !!! Hur länge är en katta dräktig ?? Misstänkt fet och juverstinn ! :crazy:
Svar
4
· Visningar
781
Senast: Miranza
·
P
Övr. Katt Har funderat på att skaffa katt. Skulle bli jätteglad om någon har några tips på vad man ska tänka på... 2
Svar
20
· Visningar
1 468
Senast: tirre
·
N
Övr. Katt Hej Efter att ha presenterat ena honan för tre olika trevliga hanar är jag färdig att ge upp. Hur får man en kräsen katthona att...
Svar
4
· Visningar
753
Senast: Barret
·
A
Övr. Katt Är det någon som testat kristaller i kattlådan? Jag har bara hört om detta, som jag förstått det så byts kristallerna ut rätt sällan...
Svar
5
· Visningar
2 234
Senast: belzebub
·
K
Övr. Katt Katter ska inte äta kyckling, för de kan sätta benen i halsen, sägs det. Men...fåglar då? De äter ju fåglar? Vad skulle det göra för...
Svar
5
· Visningar
2 699
Senast: Sol
·
Övr. Katt Kan man få katten att INTE ta hem döda djur? Vår veranda och trädgård översvämmas snart av döda möss, sorkar och ödlor.
Svar
7
· Visningar
1 078
Senast: Houdinie
·
Övr. Katt Hittade en annons på internet. Klösträd, 3 våningar, aldrig använt:250 kr. Prosit åkte och handlade upp sparpengarna........ klart... 2
Svar
21
· Visningar
1 438
Senast: Heulwen
·
M
Övr. Katt En okastrerad hona och hennes avkomma kan på 7 år producera 420.000 nya kattor. Snubblade över dessa häpnadsväckande uträknade siffror...
Svar
17
· Visningar
1 530
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt har många gånger suttit och studerat Chilleé när hon sover och undrat VARFÖR hon sover med tungan ute? Ungefär en halv cm har hon...
Svar
5
· Visningar
6 583
Senast: LitenIsa
·
Övr. Katt Våra katter får torrfodret Royal Canin, fri tillgång (de äter inte mer än vad de bör) och därför ligger det alltid lite torrfoder i...
Svar
7
· Visningar
3 535
Senast: Sol
·
M
Övr. Katt Undrar nu lite om det är någon som vet vad det är för vaccinationer de ska ha och när i sådana fall? Han är nu åtta veckor. Sen tänkte...
Svar
12
· Visningar
824
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Varför är vi många som rynkar på näsan när våra katter tar fåglar men berömmer dem när de tar möss? Fåglarna lider väl inte mer än vad...
Svar
6
· Visningar
965
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka