Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vår ena katt, en Helig Birma, har under hela sin levnadstid (3 år) kräkts ovanligt mycket. Hon har hela tiden fått Royal Canins mat...
Svar
7
· Visningar
19 030
Senast: Sol
·
Övr. Katt Passa på och var med i årets roligaste tävling! :idea: Tävlingen där det finaste du har, självklart din kisse ( :D) får stå överst på... 2
Svar
39
· Visningar
2 082
Senast: snurpe
·
Övr. Katt ska vi åka och titta på en katt :banana:, eller rättare sagt vår kompis katt har fått 4 kattungar och vi ska välja en av dom som vi får...
Svar
2
· Visningar
658
Senast: beauspirit
·
Övr. Katt Släppt \"fångarna\" fria! Igår beslutade vi oss för att låta våra två missar få gå ut... Dom har ju varit innekatter ända sedan i...
Svar
11
· Visningar
782
Senast: Ammi_L
·
S
Övr. Katt :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :love: :love: :love: :love: :love:
Svar
6
· Visningar
808
Senast: Ammi_L
·
Övr. Katt ja min katt fick kattungar igår å jag e så glad. dom är jätte fina. en hel svar och en svartvitt och en orange!!! jippi vad skoj...
Svar
6
· Visningar
742
Övr. Katt *äntligen* :banana: Hon är supernyfiken på den stora men den stora bara morrar och springer undan (söker skydd hos matte). Fast jag...
Svar
2
· Visningar
629
Senast: Ankan
·
Övr. Katt Lilla kattan är inte kry.... hon kräks och kräks. Så fort hon äter så kräks hon. Veterinären sa att jag ska avvakta. Hon trodde det...
Svar
11
· Visningar
1 016
Senast: mandalaki
·
S
Övr. Katt I dag plockade jag 15 fästingar på min stackars katt.Trots att hon har frontlain på sig och regelbundet.Finns det kanske något som är...
Svar
11
· Visningar
714
Senast: strumpan
·
Övr. Katt Vi ska hämta hem våran nya kattunge idag (äntlgen :bump:). Vi har ju redan en kattflicka, hur gör vi bäst när dom ska träffas? Man...
Svar
1
· Visningar
683
Senast: Sirisiri
·
Övr. Katt Om det nu skulle visa sig att Abbie har HD, hur ska man göra då? Bara låta bli, eller börja ringa runt? Det är nog rätt omöjligt att...
Svar
4
· Visningar
661
·
M
Övr. Katt Har hört att katter inte kan få borrelia men läste idag i en veckotidning att de kan få det. Man blir ju lite förvirrad när vissa säger...
Svar
1
· Visningar
627
·
Övr. Katt Ena katten har fått öronskabb i ett öra,skall till apoteket imorgon,frågan är: Skall jag behandla andra örat också där han inte har...
Svar
10
· Visningar
823
Senast: MissDaisy
·
M
Övr. Katt Kl 11 fick Norpan en liten unge, nu har det gått mer än 2h. Inget händer och jag kan inte se att den fått nån mjölk. Bekymrad....
Svar
10
· Visningar
852
Senast: Lena
·
S
Övr. Katt Ok, here´s the deal: Om två veckor så flyttar mina nyinköpta kissar in, de ska vara innekatter. Jag har främst hört att innekatter inte...
Svar
14
· Visningar
918
·
M
Övr. Katt på två tjejer häromdagen i en icabutik, de stod och läste på en lapp om européer till salu, varpå den ena tjejen säjer; JAG skulle...
Svar
4
· Visningar
774
Senast: MissDaisy
·
Övr. Katt Min långhåriga katt börjar bli till åren och sköter inte sin päls särskilt bra. Det brukar bildas några enstaka tovor längst bak på...
Svar
7
· Visningar
1 076
Senast: MissFideli
·
S
Övr. Katt Är det någon som vet hur lång tid det tar om man har haft framfall av tredje ögonlocket pga mask innan det blir bra efter avmaskning?
Svar
1
· Visningar
835
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Skaffa inte sommarkatt!! När några människor åker på semester åker de kanske till en sommarstuga för att tillbringa ett par välförtjänta...
Svar
11
· Visningar
938
Senast: Qvip
·
J
  • Låst
Övr. Katt Jag har lite panik! Nästa helg skall jag resa bort för att vara med vid ett stort evenemang. Problemet är att mina kattvakter och...
Svar
1
· Visningar
614
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka