Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt I morse hände det som man glömt bort kan hända när man har kattungar.... 3½ veckor gamla tjejen visade sej ha ett gravt hjärtfel och...
Svar
8
· Visningar
846
Senast: palle
·
M
Övr. Katt Här har man köpt sig en snygg hane från utlandet och bereder sig på att få vänta tills han är ca 8 månader tills man kan hämta hem honom...
Svar
2
· Visningar
632
Senast: Kat
·
Övr. Katt Hon löper. Och snuttar. Och löper. Och snuttar. Drygt 7,5 månad, så löpet är ju väntat förstås. Med tanke på förhandsvisningen hon hade...
Svar
1
· Visningar
829
Senast: Raeman
·
Övr. Katt fastän hon fortfarande diar? Ungarn är precis idag 2 mån. Det verkar som om hon ska till att brunsta igen då hankatterna börjar visa...
Svar
5
· Visningar
1 020
E
Övr. Katt Jag hittade en av mina katter nere på vägen i morse, stendöd och med dagg i pälsen. :cry: Bilisten hade inte ens stannat för att he...
Svar
9
· Visningar
1 451
Senast: emindy
·
Övr. Katt ur toaletten och ur tunnor som finns ute.. inte fräschaste vattnet kanske.. han har fri tillgång till fräscht vatten både ute och inne...
Svar
6
· Visningar
1 333
Senast: burken
·
Övr. Katt tjoho. Nu är mina två troll snart 6 och snart 5 månader gamla. Vad tror ni skall jag börja ge dem piller när dom kommer i första löpen...
Svar
13
· Visningar
2 390
Senast: Mammadutt
·
Övr. Katt Ni som har det, hur funkar det? Är risken för strilning stor om han har en egen fertil hona? Är risken mindre om han inte tar emot honor...
Svar
5
· Visningar
1 123
Senast: palle
·
S
Övr. Katt Idag var jag med de båda hittekattungarna hos veterinären. De verkade båda två friska och krya om än lite magra fortfarande. Veterinären...
Svar
1
· Visningar
4 473
Senast: Malkavia
·
Övr. Katt Jag har kommit på att min hona kommer (om allt går enligt planerna) föda sin nästa kull ganska samtidigt som det är dags för hennes...
Svar
8
· Visningar
2 303
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Kissen har varit i slagsmål och fått en varböld på kinden, ett hål över ögat och ett under hakan. Jag har tryckt ut massor av var och...
Svar
2
· Visningar
1 691
Senast: vippan
·
Övr. Katt ...sådana trådar är så roliga :D Satt och sparade ned alla mina 768 kattbilder på datorn idag och hittade en massa kul :) VULKAN, 8...
2
Svar
22
· Visningar
1 587
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Jag fick höra av en kompis att man ska avmaska sin kattunge en gång i månaden. Stämmer det? Är det någon skillnad om man har kattungen...
Svar
14
· Visningar
2 561
Övr. Katt Min mor och jag gick en runda på ca 45 min i skogen i lördags, och fick genast sällskap av mina båda katter som var ute. Glatt jamande...
Svar
2
· Visningar
858
Senast: Guatemala
·
R
Övr. Katt Nu är det så att ja har en liten katt-tjej på snart ett år som äter p-piller. Men förra veckan flyttade vi, så pillret glömdes helt...
Svar
9
· Visningar
1 073
Senast: reykurboy
·
Övr. Katt Nån mer än jag som är ägare till en sån lite sötnos? Eller en Devon kanske? Skulle va kul å veta bara =)
Svar
7
· Visningar
1 015
Senast: Cattiz
·
F
Övr. Katt Är det någon som har koll på vad de katterna heter, för visst finns det en kattras där de inte har hår på kroppen? :crazy:
Svar
4
· Visningar
1 028
Senast: MissFideli
·
R
Övr. Katt Tjuvlyssnade på en kvinna idag som hämtade hem sin katt från djursjukhuset. Honkatten hon hade var tydligen en utekatt som hade blivit...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 246
Q
Övr. Katt Varför har vi människor släppt lös katten så att den vandrar på annans mark utan någon som helst tillsyn. Samma regel gäller för katten...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: lisa
·
D
Övr. Katt Vi ska åka ca 70 mil, fördelat på två dagars bilåkande. Katten ska med, har vi tänkt, men hur är det bäst att transportera honom? Vid...
Svar
6
· Visningar
1 103
Senast: lisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka