Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

D
Övr. Katt Yoggi vet vad som är inne nu i sommar. :D Han har länge funderat på om han ska våga och nu har han tagit det stora steget. Han är helt...
Svar
5
· Visningar
731
Senast: Dean
·
  • Låst
Övr. Katt Hur har det gått med lilla Mis???? Väntar spänt på rapport!!!!! Och FOTON!!!! :bump: :banana:
Svar
1
· Visningar
709
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt är inte tillåtna. Problem kring omplacering av katter, typ "Jag ska flytta och kan inte ta med mig min keliga treåriga kastrerade...
Svar
0
· Visningar
1 585
Senast: mandalaki
·
P
Övr. Katt Hur tar man bort en fästing? Det skall väl vridas, är det medsols eller motsols?
Svar
7
· Visningar
1 562
Senast: Pippi
·
M
Övr. Katt min lilla rulta... hon vart påkörd å dog direkt i torsdags.. man fattar inte att det är sant!! :cry:
Svar
12
· Visningar
994
Senast: miffogreta
·
Övr. Katt Dom ringde från OK-macken imorse.. det var en katt där som gärna ville smita in :D Den var grå och såg ut som whiskas-katten, och då...
Svar
18
· Visningar
1 317
Senast: Sablar22
·
Övr. Katt Min lilla sötnos Yoda blev kastrerad för några veckor sedan och allt har förlöpt bra. Kände mej skyldig som fasen i början eftersom hon...
Svar
2
· Visningar
858
Senast: Stoppard
·
Övr. Katt Båda våra katter har under den senaste veckan varit lösa i magen periodvis. De har fått samma mat som vanligt (vi ger dem Bilanx...
Svar
5
· Visningar
745
Senast: Sol
·
C
Övr. Katt Vi brukar ge Hill's Indoor när vi har råd, annars får kisen ett annat torrfoder som jag inte minns namnet på just nu, lila påse i alla...
Svar
4
· Visningar
1 007
Senast: cissiny
·
Övr. Katt Kissens ögon rinner och kladdar. Har tvättat rent och sköljt ögonen och det blev bättre. Finns det ngn receptfri ögonsalva man kan...
Svar
3
· Visningar
5 240
Senast: belzebub
·
M
Övr. Katt Någon som haft en katt man varit tvungen att ta av svansen på? Våran va med om något för över ett halvår sedan o efter att såret som...
Svar
4
· Visningar
1 717
Senast: corona
·
Övr. Katt Hej alla kattälskare =) Har äntligen övertalat sambon att skaffa kisse igen. Vill ju helst köpa en från något katthem eftersom kattungar...
Svar
3
· Visningar
686
Senast: anna_panna
·
H
Övr. Katt Jag har hört talas om att det ska finnas katthem som tar hand om och omplacerar katter. Igår hittade vi en liten övergiven kattunge som...
Svar
7
· Visningar
2 192
Senast: Hannisen
·
K
Övr. Katt Har funderingar på att gå med i en kattklubb i Göteborgsområdet. Har själv en huskatt och skulle därför vilja hitta en klubb som inte...
Svar
2
· Visningar
699
Senast: kawaii
·
D
Övr. Katt Hej! Jag har problem med att hitta på kattnamn till mina två kattungar... det kanske inte låter så svårt men jag tycker det är...
Svar
16
· Visningar
11 271
Senast: Sentenced
·
J
Övr. Katt Hejsan på er kunniga kattmänniskor :) Jag och min flickvän har ju tänkt att köpa en ragdoll. Har t.o.m en tingad till oss ;) Men vi...
Svar
4
· Visningar
1 067
Senast: Jangvik
·
Svar
10
· Visningar
1 045
Senast: vippan
·
Övr. Katt Nån som vet hur farliga de är för katter? Mina katter jagar flygfän på balkongen och jag är lite orolig för att de ska tugga på nåt som...
Svar
14
· Visningar
7 621
Senast: netia
·
Övr. Katt Hur bemöter man detta: Bosse älskar att bli kliad och gosad på magen. Så snart han lagt sig ner vänder han upp magen och vill bli...
Svar
4
· Visningar
719
Senast: bananabambi
·
Övr. Katt Jag har länge funderat över en bra lösning för vart jag ska kasta den gamla kattsanden nu när de stängt igen sopnedkasten och det är en...
Svar
6
· Visningar
999
Senast: Prosit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka