svanslös katt?

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare M-Meduza
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 717
M

M-Meduza

Någon som haft en katt man varit tvungen att ta av svansen på? Våran va med om något för över ett halvår sedan o efter att såret som uppkom för ett par månader sen ej vill läka så åker nu svansen på måndag.
Vetrinärerna vet ej mer vad dom kan göra då vi testat det mesta. :(

vad är det du undrar över?
huruvida katten kommer klara sig eller?
vi har två svanslösa katter hemma, mamman som är manx har fått ungar med en bondkatt, varav två ungar kom ut utan svans.. den ena fick vi avliva men det är p.g.a att den hade diverse problem som är vanliga bland manxkatter..
men i vilket fall som så är det ingen skillnad på våra katter med svan och dom utan..

Det man är rädd för är att man ska
skada nervtrådar som gör att katten blir
inkontinent.

Min grannkatt har ingen svans och han lever och frodas som vemsom helst!!! :)

Liknande trådar

Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 323
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
529
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett... 2
Svar
23
· Visningar
1 385
Senast: miumiu
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 117
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka