TIPS TILL MIG?

fiaskurken

Trådstartare
Hej alla kattälskare =) Har äntligen övertalat sambon att skaffa kisse igen. Vill ju helst köpa en från något katthem eftersom kattungar ändå brukar gå åt... Vet ni om det ligger några bra katthem i närheten av Norrköping/ Katrineholm? Några andra tips...? Tack! :)

Fiahemmet i Norrköping! :D

Var där i måndags och letade katt men det sa aldrig "klick"!Dessutom var jag ute efter kattunge men alla de hade satt fortfarande i karantän pga öronskabb.

(Köpte två kattungar på annat håll dock- kommer hem om en vecka! :love: :bump:)

Lycka till! :cool:

Vad kul att ni väljer katthemkatt! Sveriges fortfarande hemlösa katter tackar er.
Fiahemmet ligger ju som sagt i Norrköping men ni kan kanske hitta fler på www.orebrokatthem.com under Länkar-sveriges alla katthem. Lycka till!

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
338
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
35
· Visningar
1 876
Senast: Lisen82
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 112
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
414
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka