beauspirit

Trådstartare
ska vi åka och titta på en katt :banana:, eller rättare sagt vår kompis katt har fått 4 kattungar och vi ska välja en av dom som vi får hem i september.

nu är jag GLAD :love: :D.

vi har inte kunnat haft katt innan, då det inte har passat nu när vi bott i villa osv av olika anledningar, men 1a september flyttar vi ut på en gård så nu funkar det :).

tillbaka. det blev inte bara en katt utan två ;) :banana:.
en ljusgråspräcklig och en svart-vit (vita fötter, mage och en vit prick över ena benet).

nu gäller det att komma på namn.

min mamma vill att ena ska heta sigfrid bara för att vi kommer bo på sigfridsbo :angel:, usch.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
35
· Visningar
1 882
Senast: Lisen82
·
Katthälsa Jag skaffade en kattunge som visade symptom på kattsnuva kort tid efter hemkomst trots vet besiktad ua hos veterinär samma dag. Fick...
Svar
1
· Visningar
531
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan... 2
Svar
31
· Visningar
1 199
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
756
Senast: startpompe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka