Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Våra vänner fick en av våra kattungar som då var 12 v. våra vänner har sedan tidigare en katt och en hund men när kattungen kom dit så...
Svar
2
· Visningar
910
Katthälsa Jag är ingen kattmänniska, och kommer aldrig att bli, men såhär är det. För en knapp månad sedan flyttade en vän in hit till mig, med...
Svar
11
· Visningar
1 754
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Hej, nu är det så här att min 2 åriga hon katt har börjat skita och pissa utanför lådan och gör det nu istället i soffor, tvätt...
Svar
12
· Visningar
1 900
Senast: Majvi
·
A
Katthälsa Lämnat in min lilla kisse Luna idag på djursjukhuset :cry: Hon har varit trött och hängig flera dagar och inte ätit nåt. Dom ringde...
Svar
8
· Visningar
1 339
Senast: soffa
·
Katthälsa Min nya katt har ätit Royal Canin hos tidigare ägare och hon har en rätt hemsk andedräkt. Hon har bra tandstatus och inga inflammationer...
Svar
2
· Visningar
939
Senast: Corax
·
Katthälsa Jag har en fråga som jag vill ha svar på gärna ikväll.E lite orolig!:( Igår märkte jag på min katt, hona att hon blödde från sin...
Svar
7
· Visningar
20 334
A
Katthälsa Jag, sambon, hundarna och katterna flyttade till denna lägenhet på tredje våning i början av juli. Nu fick vi reda på att i november ska...
Svar
11
· Visningar
1 410
Senast: Atalantha
·
Y
Katthälsa Nu har jag bokat tid för kastrering av min lilla kille, finally. Vad jag däremot tyckte var lite konstigt var att jag får ta hem honom...
Svar
10
· Visningar
1 051
Senast: astronaut
·
Katthälsa Vi har, lite oplanerat, blivit med katt här hemma. En mager, utsvulten stackare som bara är skinn och ben som helt enkelt flyttade in...
Svar
19
· Visningar
15 781
Senast: Inte_Ung
·
Katthälsa Lånar black_darlings användare! Jag har en innekatt på 1 år (main coon/norsk skogskatt) som lever rövare på nätterna. Undrar om det kan...
Svar
2
· Visningar
999
Senast: gugge
·
Katthälsa Har en hankatt som är helt tokig i allt vad sladdar och kablar heter. Får gömma allt i hans väg annars biter han sönder det direkt...
2
Svar
26
· Visningar
7 454
Senast: Sjalen
·
S
Katthälsa Springer en orange fräs här, en skygg katt med fin, svårt och se om han är tovklippt eller om de losnat av sig självt eftersom han har...
Svar
8
· Visningar
1 057
Senast: Skjøldur
·
K
Katthälsa har en katt med ett sår på ett bakben som aldrig får läka, eftersom hon slickar 23h om dygnet. Har nu försökt med att ha på en...
Svar
13
· Visningar
19 886
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Jag har ju en kattmamma med fem ungar här hemma. Det är inte jag som äger kattmamman. Hennes ägare ska imorgon ta henne till veterinär...
2
Svar
22
· Visningar
2 371
Senast: Heulwen
·
S
Katthälsa Hej! Är helt ny här då jag utan framgång försökt hitta information gällande blötmat till min katt som nu är fem månader. Han äter...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: smilet
·
Katthälsa tror att lillan har fått det, 13 veckor gammal? Hon går sen hon kom till mig på blötmat, får det 2-3 gånger om dagen. Även torrfoder...
Svar
7
· Visningar
1 162
Senast: Gravinda
·
L
Katthälsa Min snart tvååriga ragdoll-hona (innekatt) håller på att göra hela familjen tokig! :cry: Hon jamar hela tiden (med undantag, när hon...
2
Svar
21
· Visningar
16 983
Senast: LillaElin86
·
Katthälsa Har en honkatta på 2 år som nyligen (ca 2 månader) börjat kissa inne, detta har hon inte gjort tidigare. Naturligtvis är jag medveten...
Svar
2
· Visningar
10 458
Senast: Sol
·
Katthälsa Om en honkatt springer på katttoan flera ggr utan att de kommer kiss alla gånger och om man redan uteslutit UVI vad kan de då vara...
Svar
14
· Visningar
2 321
Senast: bengeten
·
Katthälsa Jag har min katt (Manson) hos mamma då han trivs bättre där och har större utrymme att leka på, han blir liksom helt förbytt på alla...
Svar
19
· Visningar
2 214
Senast: gugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Hjälp!
  • Uppdateringstråd 31