Galen katt!?!

Sv: Galen katt!?!

Men fy! :eek:
Jag hade fått sova med ett öga öppet om mina hade varit så tokiga. :p
Båda mina katter är fruktansvärt snälla och varken bits eller rivs.
Speciellt hankatten är riktigt snäll. :) När jag jobbar natt och ligger och sover om dagarna så ligger han för det mesta på mig, uppe på bröstet. Kan ibland vakna av att det blir tungt att andas :rofl:

Men nee, hårsnoddar är nog det som försvinner från denna lägenheten. Sen är båda min katter väldigt förtjusta i kartonger och kan sitta och tugga på kanterna. ;)

Min hankatt ligger oxå gärna och sover högt uppe på bröstkorgen.....det värsta är bara att han väger nästan 8 kg!!!! hahaaha....kan säga att det är gaaanska tungt! Men han är inne i en bantningsperiod nu och jag hoppas på att han går ner något kg. Har redan gått ner 6 hg och väger nu "bara" 7,4....hihi.
Han är supersnäll hemma.....men fruktansvärt aggressiv hos veterinär. Väldigt jobbigt då han lätt får problem med kristaller och måste till vet. :(

haha! jisses! Jag hade varit mos om mina katter varit så tunga. :D
Hankatten väger bara 5 kg och nu efter många månader av sträng diet så väger honkatten precis över 5 kg. :p

Ne, veterinären är ingen hit här heller.. Efter hankatten kastrerades och honkatten steriliserades så har båda två fått veterinär-fobi. Hankatten sitter och trycker längst in i transportburen och honkatten kissar ner sig av skräck.
Men aggresivitet har ingen av dom någonsin visat och det är jag enormt tacksam över :bow:

Hade hemma 2 årig honkatt från katthemmet på prov. Och hon var minst sagt helt tokig och fruktansvärt arg när jag insåg att det inte funkade och hon skulle få åka till en ny familj. Att hon inte hade sönder både mig och buren är ju ett helt under :eek: Har aldrig varit med om en så galen katt- någonsin!

Min katthona har alltid bitit på sladdar & kablar mm, Även fast hon har vart ute 10 timmar per dag & är jätte trött osv. jag vet inte vad de kan bero på, Hon fick en stöt häromdagen, & har därefter varit lite avvaktande.

Jag har en kabelbiterska hemma och jag tror inte att hon är understimulerad utan det har tydligen gått i arv efter hennes mamma. Här är alla kablar invirade i aluminiumfolie. Funkar jättebra, det biter hon inte på.

Aluminium är nog bra - vätskor och elsladdar är ju mindre lyckat.

Jag tror inte ett dugg på att det har med understimulering att göra. Min egen katt hade mig hemma efter skoltid och mamma hemma förmiddagarna eftersom hon jobbade kväll. Han bet glatt på alla elsladdar vi hade - har fortfarande en lampa kvar med hans tandavtryck 15 år senare! :love: I övrigt satt han gärna stillsamt och studerad världen och fick sedan sitt kvällsryck när han och jag sprang runt i lägenheten och jagade varandra :D

Det kittlar väl gött i tänderna kan jag tänka. :crazy:

Liknande trådar

Övr. Katt Saxat från SkrattNet (Ni har nog sett den förr... men kul är den!) Att slå in en present med hjälp av din katt: 1. Gör i ordning...
Svar
10
· Visningar
2 300
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka