Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

O
Katthälsa Hej! Jag har en 1-årig honkatt som kastrerades för ungefär en månad sedan. I tisdags när jag kom hem efter att ha varit borta i nästan...
Svar
2
· Visningar
2 650
Senast: Orbizon
·
Katthälsa Bokade tid för lite mer än en vecka sen för kastrering av min honkatt, som är imorgon. Och så börjar hon löpa i helgen för första...
Svar
3
· Visningar
5 364
Senast: Solvira
·
Katthälsa För 11 dagar sedan var vi till veterinären med vår katt, då hon hade fått ett sår som gett en varböld. Katten sederades då, och såret...
Svar
6
· Visningar
2 507
Katthälsa Jag ska få katt igen! :bow::laugh: Katten är en katt som min sambo ägde ihop med sitt X, nu kan hans X inte ha katten kvar...
Svar
2
· Visningar
2 284
Senast: kopparberg
·
L
Katthälsa Har en hankatt, som nu helt plötsligt har börjat kissa inne. Idag när jag hörde att han stod i köket och krafsa sprang jag genast dit...
Svar
3
· Visningar
1 416
Senast: TantEster
·
Katthälsa Nu har vi fått hem en hemlös katt igen. Eller nästan i alla fall. En bekant var här med en kattunge eftersom deras barn var allergiska...
Svar
4
· Visningar
1 097
Senast: Minta
·
E
Katthälsa Vi hämtade igår en liten kille på 10 veckor som heter Benzo. När han och hans bröder var 3 veckor försvann deras mamma.... Nu har vi...
Svar
7
· Visningar
2 840
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Mina katter har en efter en insjuknat i typ magsjuka. Först utekatten sen en kattunge och nu den andra och gamlingen (men han är hyfsat...
Svar
9
· Visningar
8 421
Senast: soffa
·
B
Katthälsa Jag har en liten innekatt, 1 år gammal, honkatt som är världens ljuvligaste. Nu har jag fått lite problem och undrar hur jag ska lösa...
Svar
3
· Visningar
1 312
Senast: bengeten
·
Katthälsa Samma dag som min ena kompis katt fick två kattungar (vars mamma dog - ni har kanske läst tråden) så fick en bekant fem kattungar. Fick...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 942
Senast: soffa
·
R
Katthälsa Brukar inte vara på det här forumet, så va snälla:) Till problemet; Vi "fick" en katt förra vintren, vi kan kalla han Misse här (...
Svar
15
· Visningar
3 816
Senast: TantEster
·
Katthälsa mitt kattägande har inte alls blivit speciellt bra tyvärr. Vet faktiskt inte alls hur fasen jag ska lösa detta, den ena katten blir...
Svar
15
· Visningar
1 536
Senast: Roofy
·
Katthälsa jag har två katter, en hane på ca 7 kg o en liten dam på 2-3 kg. funderingen gäller kattfröken. hon har alltid varit liten, nästan...
Svar
2
· Visningar
1 129
Senast: Sol
·
K
Katthälsa Hej alla! För några dagar sen fick jag avliva min älskling:cry:, en liten birmatjej på drygt ett år. Hon har sedan jag vaccinerade...
Svar
4
· Visningar
1 160
Senast: Mirre
·
Katthälsa Kan inte säga det på något annat sätt. Min lilla kisse bara ylar och ylar och ylar. Hon har inte löpt på hela sommaren och nu börjar hon...
2 3
Svar
48
· Visningar
9 577
Senast: KisseNova
·
Katthälsa Hej. Fick två kattungar i mitten av juli i år. Deras mamma lärde dem att gå på lådan hel själv. Så när dom var riktigt små, (precis...
Svar
5
· Visningar
1 094
Senast: bengeten
·
S
Katthälsa jag har förstått att man rekommenderar kastrering av honkatter från ca 8 mån. Vad är problemet med att göra det tidigare?
Svar
12
· Visningar
2 372
Senast: Majvi
·
Katthälsa Sessan (10 år gammal siameshona) har verkat snorig/förkyld i ett par veckor nu. Hon är pigg, glad, äter osv. Inga geggiga ögon. Men...
2
Svar
35
· Visningar
18 331
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Numera är det 6 katter som bor hemma hos oss och då vi barfar hundarna så har vi även börjat fundera på om det går att barfa katterna...
Svar
1
· Visningar
1 085
Senast: Sol
·
Katthälsa Vår kattunge avmskades hos veterinären när han var 13 veckor. Ca en månad senare upptäckte vi att han fortfarande hade mask/fått mask på...
Svar
6
· Visningar
1 166

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka