Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har en kull med tre underbara små pissar hemma. Dom är friska, krya, pigga och äter och växer som dom ska. Jag började "pott-träna" dom...
Svar
12
· Visningar
2 707
Senast: smedsussie
·
Övr. Katt Hej! Vi har en katt sedan tidigare som nu är ett år. Han är innekatt och vi har tänkt länge på att skaffa en till så att han har någon...
Svar
15
· Visningar
4 307
Katthälsa zooplus.se har flera fontäner i olika prisklasser. Någon som använder någon av dem och vad tycker ni? En heter Raindrop 649 kr och en...
Svar
1
· Visningar
631
Senast: Marty
·
Övr. Katt Igår natt hörde vi läskiga ljud genom fönstret, som inte alls lät som en vanlig catfight. Gick ut då vi blev oroliga för vår katt, men...
2
Svar
23
· Visningar
46 799
Katthälsa Jag läste i ett annat forum att Agria inte ersätter urinvägssjukdomar. Det är ju ett av det vanligaste hos hankatter, så en sån...
Svar
4
· Visningar
1 084
Senast: Liten
·
Katthälsa Har någon varit med om att er katt blivit stucken av en geting/humla? Misstänker att min lilla kisse blivit det nämligen, hennes öga...
Svar
1
· Visningar
3 768
Övr. Katt Jag har en extremt lång hårig katt som pälsen tovar sig på så fort man drar pälsen mellan händerna 6 gånger. Jag får borsta hon och...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 880
Övr. Katt Det var en sak när jag hade bara Göte. Han åt blötmat (Mjau) och kunde få lite torrisar (Porta 21 Sensible) som godis på sidan av nån...
Svar
5
· Visningar
753
Senast: gul_zebra
·
Övr. Katt Nu tycker jag vi härmar tråden på Hund och visar bilder på våra katter från då och nu! Det kan vara kattunge/vuxen eller vilken annan...
2
Svar
36
· Visningar
3 549
Senast: Speedway
·
Övr. Katt Min katt fick för lite drygt två dygn sedan en kattunge. Jag har märkt att hon har problem med att dia och har nu börjat mata den lilla...
Svar
3
· Visningar
2 868
Senast: Corax
·
Övr. Katt Min sambo är uppväxt med hundar och har aldrig känt av något från dem, har även en egen sen tre år tillbaka, men sedan vi flyttade ihop...
Svar
6
· Visningar
762
Senast: Emuliiaa
·
Katthälsa Jag har en extremt lång hårig katt som pälsen tovar sig på så fort man drar pälsen mellan händerna 6 gånger. Jag får borsta hon och...
Svar
0
· Visningar
424
Övr. Katt Jag tycker det skulle vara intressant att veta vad ni ger och har till era katter! Fyll i det ni har och skippa resten! :) fyll gärna på...
2
Svar
24
· Visningar
3 259
Senast: Emuliiaa
·
Katthälsa Har en katt som har konstaterat njurproblem, han har börjat äta RC's Renal, men han har tappat en del i vikt och liten som han var...
Svar
0
· Visningar
536
Senast: Pilot
·
Övr. Katt Jag hämtar snart hem två små kattflickor, en bengal för gamla drömmars skull och en från katthem för mitt goda samvetes skull. Gemensamt...
Svar
17
· Visningar
3 469
Senast: Asko
·
Katthälsa Jag har precis flyttat till lägenhet och ska skaffa två sambos i form av busiga kattflickor. De kommer få gå i koppel men vill gärna ha...
Svar
0
· Visningar
557
Senast: Jozelle
·
Katthälsa Så tog morsan med katten till hennes sambos lilla stuga på landet, den som sambon bor i under vardagarna då han jobbar i annan stad. Nu...
Svar
2
· Visningar
1 066
Senast: Red_Chili
·
Katthälsa Avmaskar man fortfarande katter regelbundet? Eller är det som med hästar, ska man ha bekräftat att djuret har mask innan man avmaskar...
Svar
1
· Visningar
503
Senast: Sol
·
Katthälsa Min katt har kräkts ca 2ggr/dag sedan i torsdags. Har varit småhängig vissa dagar (och inland ovanligt busig), ätit dåligt och varit...
Svar
5
· Visningar
1 263
Senast: Sol
·
Katthälsa Har vi fått konstaterat i Torsdags, man gav därför konstrast och order om ny röntgen dagen därpå. Samma sak igen, stoppet sitter på...
Svar
8
· Visningar
1 123
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama