Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag fick hastigt en liten kattunge, gissningsvis 5-7 veckor gammal, i min vård idag. Kattungen dök upp hos en kompis för en dryg vecka...
Svar
3
· Visningar
2 480
Senast: Emminsky
·
Katthälsa Vad rekommenderar ni för avmaskningsmedel om katten är innekatt som inte umgås med några andra katter eller hundar?
Svar
9
· Visningar
748
Senast: Sol
·
Katthälsa Nu behöver jag tips på hur ni löser det med mat när man har både kattungar och vuxna katter. Helt olika behov ju, dessutom är den vuxna...
Svar
2
· Visningar
671
Senast: Marty
·
Övr. Katt Igår hämtade jag min honkatt Vessla hos en hankattsägare. Dom vackra två hade haft sitt "kärleksnäste" ute i stallet. Stallet var...
Svar
12
· Visningar
3 004
Senast: Sol
·
Övr. Katt Har två katter på fem år innan, en hona och en hane och idag kom det hem en liten unge, en hane på ca 16 veckor. Hur lång tid bör det ta...
Svar
2
· Visningar
514
Katthälsa Har en ragdoll på 5 månader som är jättekräsen. Hon äter sitt torrfoder, en liten skål som räcker i 2 dagar. Blötmat som mjau ratar hon...
Svar
3
· Visningar
624
Senast: Smurfoff
·
Övr. Katt Jag har ett litet problem, som för mig är ganska irriterande. En av grannarnas katter hoppar alltid upp på min motorhuv när min bil står...
2
Svar
26
· Visningar
6 485
Katthälsa Vi skaffade en kattunge förra veckan. En trebent liten galenpanna som äter som en älg, och det är ju bara bra. Första gången vi har...
Svar
7
· Visningar
632
Senast: Asko
·
Övr. Katt Jag har ganska nyligen adopterat en vuxen, långhårig katt. Har aldrig haft en långhårig katt förut, och har upptäckt att det ibland...
Svar
9
· Visningar
9 234
Senast: Molntuss
·
Katthälsa Jag har varit iväg på en "minisemester" i några dagar, utan katterna. När jag kom tillbaka berättade mina föräldrar att den kattsäng jag...
Svar
4
· Visningar
1 266
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Jag funderar på att skaffa en till katt, då vi nyligen var tvungna att ta bort en av våra älsklingar. Har blivit mycket förtjust i...
2
Svar
26
· Visningar
10 443
Senast: Asko
·
Katthälsa Hejsan! Köpte dogman kattgräs hos coop, men efter tre dar har inget grott. Vet inte ens om jag har gjort rätt. Men jag öppnade, skakade...
Svar
5
· Visningar
1 388
Senast: cambodia
·
Övr. Katt Behöver lite feedback från kattkunniga angående beteende. Jag och min sambo övertog ett hus för ett halvår sedan, och fick även överta...
2
Svar
21
· Visningar
2 731
Senast: emma-vsm
·
Övr. Katt Vår ena katt 7 år var borta i 6 dagar, nu i värmen. Trodde han var instängd någonstans. Inget vatten å varmt var det. Frågade grannarna...
Svar
11
· Visningar
6 835
Senast: Tualma
·
Katthälsa Hej! Min 4-åriga katt fick för en vecka sen sitt första anfall, typiskt för sånt jag läst om innan och på andra trådar. Men min fråga...
Svar
0
· Visningar
596
Senast: Kakan84
·
Övr. Katt Vart får man tag på bra fodertunnor till bra pris? Måste iallafall kunna rymma en 7 kg säck och ett plus som sagt om den inte kostar...
Svar
4
· Visningar
1 293
Senast: MayGrace
·
Övr. Katt Har precis skaffat oss en liten hårboll av blandningen perser/norskskogskatt så nu vill jag se fler av den blandningen Vår kisse Sidney
Svar
0
· Visningar
780
Senast: Emma_gus
·
Övr. Katt Jag har en gamnal plåtlåda som jag köpt på loppis till katternas torrfoder. Kan plåtlådor ge någon form av urfällning till fodret tror...
Svar
0
· Visningar
717
Senast: _Maria_
·
Övr. Katt Lite dålig rubrik, men vet inte vad jag ska kalla tråden annars :). För snart 1,5 vecka sedan gick min katt hastigt och lustigt bort och...
Svar
9
· Visningar
1 080
Senast: _husmusen_
·
Katthälsa Nu närmar sig lilla Alice sin ett årsdag och det börjar verkligen bli dags för henne att gå vidare från sin kattungefoder till sitt...
2
Svar
23
· Visningar
13 269
Senast: MayGrace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka