Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Nu ska kisse, som i vanliga fall är utekatt och rör sig massor, hållas så stilla som möjligt i minst fyra veckor pga en bäckenfraktur...
Svar
19
· Visningar
2 592
Senast: Vira
·
Övr. Katt Hejsan! Jag funderar på att para mina två katter innan jag kastrerad dom. Jag undrar nu för roligt, vilken färg kattungarna kanske får...
Svar
17
· Visningar
3 450
Senast: Red_Chili
·
Katthälsa Jag AVSKYR fästingar och har en katt som gärna lägger sig i sängen när jag somnat. Galenpannan kommer in med fästingar i pälsen titt...
Svar
1
· Visningar
678
Övr. Katt Jäkla kattkräk! Sambon envisades med att skaffa en egen katt för något år sen. Kommer hem med en skyggis som man knappt kunde titta på...
Svar
10
· Visningar
1 370
Senast: Babe
·
Övr. Katt ligger då och då utanför min dörr då någon (eller alla) av mina katter är ormplockare av rang. Att katter äter kopparorm har jag märkt...
Svar
4
· Visningar
1 093
Senast: Maqurell
·
Övr. Katt Vi har sammanlagt 4 katter på bondgården, varav 1 mamma med 2 döttrar och min egen gamelkatta. Det är gamelkattan som bestämmer, hon ger...
Svar
1
· Visningar
763
Senast: Asko
·
Övr. Katt Nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra längre med katterna, jag och sambon. Vet ju hur bra Buke är på detta med problemlösning så jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 956
Senast: Asko
·
Övr. Katt Jag bor granne med ett dagis som har stora fina sandlådor som mina katter tycker är perfekta som kattlåda. Idag ringde en av...
2
Svar
32
· Visningar
10 649
Senast: Liten
·
Övr. Katt Många gånger har jag fått höra att man ska låta katterna äta ifred, att de ska få vara ensamma vid matskålarna osv för att det ska vara...
Svar
9
· Visningar
3 448
Senast: Got2Be
·
Katthälsa Vad finns det man kan göra? Finns det annat än frontline? Efter 1 vecka med frontline så börjar de j#!# dyka upp igen. Inte en, inte...
Svar
10
· Visningar
1 587
Senast: Red_Chili
·
Katthälsa Hej Min ena katt har slickat bort en del päls på magen. Inte hysteriskt slickande eller kliande men trots allt är hon renrakad på magen...
Svar
3
· Visningar
2 504
Senast: Sastra
·
Katthälsa Jag har en katt som fyller ett år i slutet av Maj. Idag när han kom in efter en heldag ute så gick han direkt och la sig, i vanliga fall...
Svar
9
· Visningar
1 043
Övr. Katt Jag ska flytta till en lägenhet i ett hyfsat tätbebyggt område, men med skog och åker alldeles inpå knuten (ca 50 meter bort). Jag har...
Svar
19
· Visningar
2 427
Senast: Liten
·
Övr. Katt Också hör jag ett högt: MUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MUÖÖÖ MJIAJAUAUJU!! Och självklart så är det våran katt och en...
Svar
7
· Visningar
737
Senast: Ioxia
·
Övr. Katt Nu ska vi bli med en till kisse! Vi har en omplacerad sphynxhane, kastrat, på fem år. Han kom till oss förra året p.g.a. att han var...
Svar
4
· Visningar
1 554
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min lilla katt verkar inte tåla inälvsmat så bra... Har senaste dagarna haft diarré (efter färskfoder). Efter blötmat blev det bättre...
Svar
18
· Visningar
5 150
Senast: Sasse
·
Katthälsa Jag har en vattenfontän till mina katter och pga kalkrikt vatten blir det mycket beläggningar på/i pumpen som är både meckigt att komma...
Svar
2
· Visningar
1 022
Senast: Holi
·
Övr. Katt Är det någon som känner till några intressanta podcaster om katter? Jag har lyssnat på Cattitude som främst verkar handla om kattraser...
Svar
2
· Visningar
872
Övr. Katt Hej! Jag bor i ett relativt tättbebyggt område där det finns många katter som samsas rätt bra men nu har det kommit en relativt ung ca...
Svar
6
· Visningar
847
Senast: soffa
·
Övr. Katt Vår korthårskatt har aldrig varit så värst förtjust i pälsvård, det som går bäst är faktiskt att duscha honom... Men på senare tid har...
Svar
1
· Visningar
462
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama