Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Tänkte shoppa lite nya leksaker till katten :D Men det är bara det att hon är vääldigt kräsen på vad hon tycker att är roligt... Helst...
Svar
17
· Visningar
3 238
Senast: Asko
·
Katthälsa Nu har katten börjat bajsa i badkaret. Varför? Vet inte! Därför tänkte jag kolla om ni har några kloka tankar och idéer. Såhär ser...
2 3
Svar
53
· Visningar
8 041
·
Övr. Katt Livet återgår ju så småningom till det normala även om det är en kisse som saknas! Efter att ha tagit bort den ena av mina stallkatter...
Svar
0
· Visningar
619
Senast: Mollgan
·
Övr. Katt Jag har ju tingat en kattunge som flyttar in i slutet på juni och funderar på det här med transportväska, om man kanske ska investera i...
Svar
14
· Visningar
2 150
Senast: bengeten
·
Katthälsa Jag känner person har lämna ragdoll Acke ensam i natt. det är olagar?
Svar
7
· Visningar
987
Senast: Concett
·
Katthälsa Tyvärr gick det dåligt med min lilla kisse. En vecka efter insatt behandling mot sköldkörtelproblem började han vingla ordentligt och...
Svar
5
· Visningar
2 686
Senast: Kilauea
·
Övr. Katt Har agerat förmedlare mellan bekantas hemlösa kattungar och folk som ev kunnat ta hand om de. Men en av dessa eventuella visade prov på...
Svar
4
· Visningar
684
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Jag har nättat in balkongen så katten kan få vara ute utan att jag behöver känna mig orolig för att han ska kunna hoppa ut. Men har kan...
Svar
2
· Visningar
567
Katthälsa hej alla! skulle verkligen behöva hjälp med vår katt, man kan säga att hon pissat i det blå skåpet för sista gången. såhär e det. jag...
Svar
7
· Visningar
1 165
Senast: Boj
·
Katthälsa Min ena stallkatt, kastrerad hane ca 12 år, har fått diagnos överaktiv sköldkörtel (blodprov). Ska nu få Felimazole morgon och kväll...
Svar
4
· Visningar
1 436
Senast: Mollgan
·
Katthälsa Min katt (5 månader) har börjat sitta i duschen ofta och titta mot duschsilen. Varför? Kan hon ha hört något där i? (RÅTTOR!?)...
Svar
10
· Visningar
3 629
Senast: smedsussie
·
Övr. Katt Hej! Jag ska till sist ta tag i det här med att skaffa ett stamnamn till mitt blivande (förhoppningsvis) katteri. Jag får sådan ångest...
2
Svar
38
· Visningar
3 164
Senast: Marty
·
Katthälsa Hej! Jag köpte häromdagen ett s.k dofthalsband (citronella) till katt, som ska motverka fästingar. Kom sedan att tänka på att citronella...
Svar
1
· Visningar
1 628
Senast: em-pirre
·
Katthälsa Nu har jag börjat märka att Minimannens päls börjar bli dålig igen (främst på svansen men "klättrar" framåt). Det är tredje våren det...
Svar
1
· Visningar
602
Senast: Sorbe
·
Katthälsa Jag vill köpa katt men personalar allergi mot bondkatter och norsk skogskatter. Jag vill ha pälskatt. har ni tips åt mig?
2
Svar
27
· Visningar
2 869
Senast: Concett
·
Övr. Katt Kattplågare i farten i Sandviken utanför Gävle. Någon som plågar katter med vad som tros vara gasbrännare, en katt kom hem med...
Svar
1
· Visningar
474
·
Katthälsa Våra katter gillar att använda våran lilla köksträdgård till toalett. I den vanliga rabatten gör det inte så mycket men inte så fräscht...
Svar
1
· Visningar
883
Senast: Sol
·
Katthälsa Är det en hona eller hane på bilderna? Inte lätt att säga förstås men om ni skulle våga er på en gissning. Tyvärr är katten så skygg...
Svar
2
· Visningar
720
Senast: Inte_Ung
·
Katthälsa Min katt har det senaste halvåret varit mjällig i pälsen. Det är enbart vid bakre delen av ryggen och i övrigt är pälsen mjuk och...
Svar
1
· Visningar
1 448
Katthälsa Kollar efter en omplaceringskatt då jag vill ha en äldre. Har ev hittat en birma på 3 år. En kastrat. Nu till min fråga. Kan en katt...
2
Svar
20
· Visningar
2 079
Senast: TryMe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar