Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vad kostar Ragdoll och Maine Coon? jag vill köpa katt nästa år i sommar.
Svar
14
· Visningar
4 511
Senast: Cheeserica
·
Katthälsa Hur länge håller en öppnad påse med torrfoder? Jag har bara en katt som inte är speciellt stor i maten och därför brukar jag inte köpa...
Svar
8
· Visningar
9 746
Senast: Sorbe
·
Övr. Katt Jag och min familj har beslutat oss för att köpa en Ragdoll. Vi har fallit pladask för rasen! :love: Men vi har en del frågor som vi...
Svar
4
· Visningar
1 080
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Hej! Min ca 14-åriga katt har levt med konstaterad njursvikt i två år. Hon äter njurdietfoder och en halv tablett Fortekor varje dag...
Svar
7
· Visningar
6 910
Övr. Katt Hej Vi trodde att vi väntade kattungar nu i dagarna men efter att ha pratat lite med en mer van uppfödare så är det mest troligt att...
Svar
2
· Visningar
717
Senast: Sol
·
Övr. Katt Denna underbara prinsessa hämtar jag hem imorgon! Längtar så! Byggde ihop en hylla igår :D Hoppas den blir uppskattad. Här är resultatet.
Svar
9
· Visningar
869
Senast: Smurfoff
·
Övr. Katt Jag funderar på att köpa en ny transportväska till katten, men står helt still i huvudet om vilken storlek jag ska ha. Min katt väger...
Svar
4
· Visningar
677
M
Övr. Katt Jag tänkte bygga ett eget trimbord att ha utanför kattburen på utställningar. Men hittar ingenstans med mått eller tips. Hur ser...
Svar
6
· Visningar
2 486
Senast: Marty
·
Övr. Katt En ny favorit, en japansk katt http://www.youtube.com/watch?v=2XID_W4neJo Det finns massor med filmer på denna underbara katt.
Svar
15
· Visningar
3 398
Senast: Mirre
·
Övr. Katt Ska under sommaren adoptera ytterligare en katt, en kattunge, till mina två herrar( 2 år kastrerade hankatter) Det blir en honkatt som...
Svar
5
· Visningar
820
Senast: Elisha
·
Övr. Katt Jag studerar till sadelmakare och hästen har musklat om sig i ryggen = en del av dem passar inte för tillfället = nu har jag flera...
2
Svar
26
· Visningar
2 384
Senast: Liten
·
Övr. Katt Någon som har erfarenhet att beställa därifrån? Hitta detta klösträdet, är det stabilt?
Svar
12
· Visningar
2 185
Senast: Smurfoff
·
Katthälsa Jo, jag har tre stycken urgulliga kattungar, de är tre veckor om två dagar. Mamman har börjat krångla och jag måste börja stödmata. Jag...
Svar
2
· Visningar
1 473
Senast: Sol
·
Katthälsa Nu ska kisse, som i vanliga fall är utekatt och rör sig massor, hållas så stilla som möjligt i minst fyra veckor pga en bäckenfraktur...
Svar
19
· Visningar
2 633
Senast: Vira
·
Övr. Katt Hejsan! Jag funderar på att para mina två katter innan jag kastrerad dom. Jag undrar nu för roligt, vilken färg kattungarna kanske får...
Svar
17
· Visningar
3 469
Senast: Red_Chili
·
Katthälsa Jag AVSKYR fästingar och har en katt som gärna lägger sig i sängen när jag somnat. Galenpannan kommer in med fästingar i pälsen titt...
Svar
1
· Visningar
678
Övr. Katt Jäkla kattkräk! Sambon envisades med att skaffa en egen katt för något år sen. Kommer hem med en skyggis som man knappt kunde titta på...
Svar
10
· Visningar
1 370
Senast: Babe
·
Övr. Katt ligger då och då utanför min dörr då någon (eller alla) av mina katter är ormplockare av rang. Att katter äter kopparorm har jag märkt...
Svar
4
· Visningar
1 095
Senast: Maqurell
·
Övr. Katt Vi har sammanlagt 4 katter på bondgården, varav 1 mamma med 2 döttrar och min egen gamelkatta. Det är gamelkattan som bestämmer, hon ger...
Svar
1
· Visningar
765
Senast: Asko
·
Övr. Katt Nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra längre med katterna, jag och sambon. Vet ju hur bra Buke är på detta med problemlösning så jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 974
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka