Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Funderar att köpa en till katt som sällskap till min 5åriga kastrerade hankatt. Han är utekatt så jag hoppas han blir glad av lite...
Svar
4
· Visningar
3 533
Senast: steve
·
Övr. Katt Kastrerar man en honkatt, eller steriliserar man? Vad är eg skillnaden?
Svar
5
· Visningar
622
Senast: Sol
·
Övr. Katt Gissar att det inte bara är jag som sett videoklippet på den fantastiska katten som räddar familjens pojke från en anfallande hund, men...
2
Svar
38
· Visningar
4 058
Senast: Asko
·
Katthälsa Har så smått börjat förstå vikten av att ha lite gröna blad innomhus ;) Men vilka inneträd skall man undvika när man har katt? När jag...
Svar
2
· Visningar
1 175
Senast: Carisma
·
Övr. Katt Jag funderar på att skaffa en peewee-låda till min katt. Läser man om dem verkar det som guld och gröna skogar. Är de så bra? Någon...
Svar
9
· Visningar
4 442
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Jag trivs bra med kameror. Jag är van vid att fotografera tokigt snabba hundar i alla möjliga miljöer och brukar sällan ha problem med...
Svar
9
· Visningar
3 058
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag har en honkatt som "går på tur" nästan varje sommar. Hon försvinner då "spårlöst" och är borta allt från någon vecka till flera...
Svar
6
· Visningar
3 881
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Det ofattbara har hänt. Det som aldrig fick hända. Nu finns inte min fina, vackra, underbara Leah längre. Leah, som jag alltid tyckte...
Svar
16
· Visningar
1 407
Senast: Caoimhe
·
Övr. Katt Hittade min kisse, som nu är 10 månader gammal och kastrerad, sittandes i gräset o lekte med något, antagligen en insekt. Bredvid honom...
Svar
19
· Visningar
3 471
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Jag har en Devon rex-hona på 5 månader som är väldigt tillgiven och glad, mycket lekfull. Idag tog vi hem fröken Bengal på 12 veckor...
Svar
11
· Visningar
1 821
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Vilka har snabbast leverans av zooplus (den svenska sidan) eller animail? Var säker på att jag hade köpt mer kattmat men nu hittar jag...
Svar
12
· Visningar
1 216
Senast: Piek
·
Övr. Katt Har två katter, hona och hane, och sambon tog med sin katt, hane när han flyttade in hos mig. Alla katter är kastrerade. Hans katt är...
Svar
6
· Visningar
1 851
Senast: fluffig
·
Övr. Katt Jag förstår verkligen inte hur dom bara kan försvinna, och hur mycket jag än letar så hittar jag ingenting. Det handlar om kattleksaker...
Svar
10
· Visningar
905
·
Katthälsa Har sedan 3 månader en katta som det har uppstått två problem med och tänker nu att jag kanske kan få lite input här på vad man borde...
Svar
19
· Visningar
1 696
·
Katthälsa Hej, min katt fick ungar i går, fyra stycken som allt verkar väl med dem alla. Idag upptäckte jag att en av ungarna saknar sin svans...
Svar
10
· Visningar
6 200
Senast: Marty
·
Svar
0
· Visningar
267
·