Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har ett litet dilemma som jag igentligen inte vet om det är något dilemma eller ej. Man det är så att vår älskade katt försvann för ett...
Svar
17
· Visningar
1 775
Senast: Sol
·
Övr. Katt Det börjar bli dags för kastrering av Igor snart, men min skjuts har fått ställa av sin bil och jag har i nuläget ingen annan skjuts...
Svar
9
· Visningar
1 119
Senast: gul_zebra
·
Övr. Katt Har köpt en sphynx kattunge som är uppåtlandet. Skulle egentligen åkt och hämtat honom men så ser jag på djurtransport att en tjej ska...
Svar
0
· Visningar
609
Senast: Frostfaxi
·
Katthälsa Jag har två bondkatter som jag hade velat börja BARFa, men hur börjar man, vad ger man, blanda eget eller köpa färdigt, vad ska man...
Svar
12
· Visningar
3 292
Katthälsa Igor är i full färd med att byta tänder och har för tillfället dubbelt upp med hörntänder. Nåja, vuxentänderna är inte helt utväxta än...
Svar
10
· Visningar
5 027
Senast: gul_zebra
·
Katthälsa En sak som jag funderat mycket på, när det gäller BYB, är köparnas ointresse av vad dom egentligen köper. Man köper en "renrasig" katt...
2
Svar
35
· Visningar
2 803
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag söker tips på bra aktiveringsleksaker eller andra bra aktiveringstips. Jag har två katter som jag gärna skulle vilja aktivera lite...
Svar
11
· Visningar
1 161
Senast: Liten
·
Övr. Katt Jag har en Helig Birma som är 8 år. Hon både heter och ÄR en Diva. Väldigt mycket divalater har hon. Nästan så att hon ibland tror att...
Svar
13
· Visningar
1 260
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Är det bara totalt dumt och idiotisk att ha en innekatt utan försäkring? Katten i sig skulle vara en omplacering från någon djurhjälp...
2
Svar
33
· Visningar
9 548
Katthälsa Jag skulle behöva lite tips från er för att försöka finna anledningen till att min katt dreglar/ har ökad salivproduktion. Sedan två...
Svar
2
· Visningar
8 527
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Jag behöver bollplank och råd, jag mår som ett ruttet äpple. I somras träffade jag en ny kille, båda blev blixtkära. Vi har inte varit...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
17 579
Senast: Shenzi
·
Katthälsa Hur länge kan öronskabb leva utan ett värd djur? Hittar ingen information om det på nätet.
Svar
1
· Visningar
483
Senast: Emuliiaa
·
Övr. Katt Min katt blev ju överkörd för en vecka sedan. Saknar honom nått enormt, och saknar en katt att gosa med. Trots att de finns två andra...
Svar
8
· Visningar
906
Senast: vinkelina
·
Katthälsa http://www.sva.se/sv/Diagnostik-och-produkter1/Aktuella-analyser/Katt1/Kattstudie/
Svar
0
· Visningar
640
Senast: monster1
·
Katthälsa Olyckan var framme tillslut, kissen smet ut genom fönstret och när mamma skulle plocka in henne smällde fönstret igen och kissan...
Svar
13
· Visningar
1 389
Senast: Sorbe
·
Katthälsa Vad jag har förstått så är grädde/mjölk inte bra för katter då de är laktosintoleranta. Hur är det med låglaktosgrädde? Funkar det...
Svar
5
· Visningar
5 178
Senast: Sasse
·
Katthälsa Jag behöver lite hjälp att tänka, eftersom jag varken vet ut eller in gällande min gamla katt på 20 år. Bakgrunden: Vi har haft honom...
2
Svar
20
· Visningar
1 707
Katthälsa min 2åriga katt kissar utanför kattlådan gång på gång, och det är alltid precis utanför lådan eller så att hälften träffar och hälften...
Svar
16
· Visningar
3 691
Senast: Buck
·
Katthälsa Min ChinchillaPerser är inget jättestort fan av borsten. Huvud och rygg brukar gå bra men värre är det magen vilket i sin tur resulterar...
Svar
8
· Visningar
2 061
Övr. Katt Jättledsen. Min kära babykisse finns ej mera. Hittades idag påkörd precis vid vår infart. Hade ce en timme tidigar hört häftiga...
Svar
8
· Visningar
1 094
Senast: vinkelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Betäckning 2024 - föl 2025
  • Dressyrsnack nummer 18