Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr såg jag tassavtryck på vindrutan också, så misstänker katten vart på taken också.. :/Ett solskydd för vindrutan får du för 30:- och borde räcka om det bara är motorhuven som behöver täckas? Det har ju fästen för att klämmas fast och sitter därmed lite bättre. Med lite tur tycker katten att den ytan är mindre tilltalande också.
Dubbelsidig (eller vad det än heter) tejp?
Märks det att jag aldrig har ägt en bil?Gah! Bland det man är mest försiktig på en bil är lacken. En tejp kan förstöra en hel bil.
Ibland är det bättre att vara tyst än att tipsa om hemska saker.
Märks det att jag aldrig har ägt en bil?
Hade funkat om jag hade vetat vilken katt det är, är det den ena jag sett häromkring så är den väldigt skygg och ingen av katterna häromkring har halsband... :/Det du kan göra är att sätta på katten ett halsband med uppmaning att ägaren hör av sig när denne ser din lapp och därefter berätta problemet.
Ägaren får antingen ta ansvaret och ha katterna inomhus, betala dig för att kunna skydda din bil och alternativt betala för omlackning av motorhuv i värsta fall.