Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hur man man utsätta oskyldiga djur för detta??? Det är ju sjukt!!! Det skulle vara avrättning på såna människor, om man ju kan kalla dem...
Svar
7
· Visningar
959
Senast: quintess
·
Övr. Hund Min valp har börjat få lite eksem på magen. Vad kan det bero på? Har funderat på om det kan vara maten, hon äter RC medium junior. Finns...
Svar
10
· Visningar
15 250
Senast: fjolltroll
·
Övr. Hund nu spricker jag snart av stolthet! min tränare tyckte att jag skulle försöka utbilda loke till räddningshund! men frågan var då om han...
2
Svar
23
· Visningar
1 763
Senast: julia_v
·
M
Övr. Hund Igår skrev mamma över våran hund på mig. Skulle köpa mig en egen hund eftersom hon hitills inte velat ge bort honom, men så ångrade hon...
Svar
5
· Visningar
759
Senast: Calazirya
·
D
Övr. Hund Hej! Jag har ganska nyligen skaffat mig en 3årig tik (amstaffblandning). Hon är väldigt trevlig men känslig och rädd när vi är ute där...
Svar
15
· Visningar
1 913
·
D
Övr. Hund Jag har kikat runt på lite hundsidor på nätet för att se om det är någon som annonserar efter dagmatte. Är hemma på dagarna och tänkte...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 878
·
Övr. Hund vad gör man åt en valp som morrar och hugger när han inte får som han vill (tex äta upp byxben)?? det är en 9 veckors dvärgspets,men...
2
Svar
23
· Visningar
5 923
Senast: AtletShipping
·
Övr. Hund Har nu varit uppe i stugan med min hund några dagar. Han ha inte vart helt hundra, lite loj men ingen feber, men jag trodde de berodde...
Svar
10
· Visningar
4 249
Senast: fuji
·
Övr. Hund vad föredrar ni? chip eller tatuering? vad finns d för fördela och nackdelar? Vi har alltid tatuerat i örat, men har funderat på att...
Svar
15
· Visningar
1 134
S
Övr. Hund på internet............ Förutom vovve å allt om hundar. Vilka mer??
Svar
1
· Visningar
682
Senast: Milosari
·
M
Övr. Hund omplaceringshundar? Får man betala nått eller får man dom bara?? Sen kikade jag på ett par valpar idag och dom sa att dom är inte...
Svar
8
· Visningar
981
Senast: Clintan
·
S
Övr. Hund Jag har några frågor till er med blandras. (Allt av eget intresse) 1. Varför köpte du en blandras? 2. Av vem köpte du den...
2
Svar
36
· Visningar
3 113
Senast: annele
·
Övr. Hund Eller riktigt så är det inte. Kanske ska bli fodervärd på en. Får ev. reda på idag om jag och min pojkvän får ta hand om den eller om...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: Kilauea
·
P
Övr. Hund Hur har ni gjort, har ni försäkrat hunden somblandras eller struntat i försäkringen, eller vet ni något bolag som öppet försäkrar denna ras?
2 3
Svar
59
· Visningar
3 460
Senast: glee
·
J
Övr. Hund Om min tik gick in i sitt allra första löp igår (7 1/2 månad gammal) antar jag att det bara är att glömma utställningen på söndag...
Svar
8
· Visningar
1 055
Senast: Jejjen
·
Övr. Hund För er som funderar på att köpa hund kan detta vara något att titta på! Sjuka hundar på annons!
Svar
5
· Visningar
889
Senast: Milosari
·
A
Övr. Hund Dte var lättare förr,när jag åkte till USA på specialintyg f ledarhund,och slapp karantänen... Nu skal jag skaffa pass till hundarna,ffa...
Svar
2
· Visningar
682
Senast: KickiH
·
S
Övr. Hund Nånstans såg jag att det var nån som hade en långhårig rottis. Nån som har nån bild på de?? :confused:
Svar
8
· Visningar
1 050
Senast: glee
·
S
Övr. Hund Vår hund ska ha en långpromenad varje dag dvs. promenad på ca 1-1,5 h. Förutom det får han 1-2 30 min promenader och 1-2 10 minuters...
Svar
9
· Visningar
1 286
Senast: Ramona
·
A
Övr. Hund Hej,skulle vilja "få tag" på lite golden folk,vore roligt att få diskutera vår härliga ras. Mvh :banana:
2
Svar
23
· Visningar
1 937
Senast: Ebony
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Vegansk efterrätt?
  • Autistisk bror