Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Övr. Hund Det förekommer titt som tätt trådar här inne om ras val. Det är likadant i verkligheten. Den intresserade frågar sig fram. "Vad kan...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 002
Senast: Kilauea
·
P
Övr. Hund Jaha, då är vi inne på andra veckan då. Båda har gått ner i vikt och diabetastiken mår fn bättre. Hon orkar tom gå upp och ner för...
Svar
2
· Visningar
725
Senast: pippi27
·
Övr. Hund Låter som en filmtitel, men för mig börjar det kännas som ett problem? Varje gång min Boxer gör ifrån sig så gör hon det två gånger...
2
Svar
24
· Visningar
2 600
W
Övr. Hund Finns det månne några Puli,Mudi- eller Pumi ägare här? Hur tycker ni att era hundar är? Var kommer de ifrån? Hur gamla är de? (Vet att...
Svar
4
· Visningar
1 338
Senast: Råttan
·
Övr. Hund Nu är jag rasande arg... :devil: Tog en kull valpar på min blandrastik förra året, och hon fick sju underbara valpar. :love: Alla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 079
Senast: cassina
·
D
Övr. Hund På tisdag får vi åka och hämta honom! :) Har haft hund tidigare, men ej valpar, så jag sitter och funderar och funderar över saker jag...
Svar
2
· Visningar
798
Senast: DeZemBer
·
J
Övr. Hund Finns det någon hundägare här i Karlstad som har lust att träffas med hundarna? Leo ( shäferhane 3 år) går bäst i hop med tikar (...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: julia_v
·
Övr. Hund Vår hund gillar inte åska och brukar då både skaka och hässja. Jag har inte tänkt på fasen innan själva åskan och blixtarna kommer...
Svar
1
· Visningar
1 147
Senast: Springer
·
Övr. Hund Doris blir helt knepig av strävhåriga hundar. Möter vi t ex en strävhårig JRT så reser hon ragg över hela ryggen, vare sej hon gillar...
Svar
5
· Visningar
889
Senast: kpist
·
Övr. Hund Igår föddes det 4 st valpar här hemma! Tikens förra kull var också på 4 st :p 2 skäckar och 2 tigrerade, och 2 hanar och 2 tikar...
Svar
15
· Visningar
1 146
Senast: glee
·
Övr. Hund Funderar på att skaffa hund men har stött på ett problem. Sen tidigare bor det en hona på gården där jag kommer bo. Hon har en...
Svar
2
· Visningar
726
Övr. Hund Är det fler än jag som är lättpåverkade? Nu när sambon och jag väntar på att valpen ska få flytta hem till oss försöker vi läsa så...
Svar
5
· Visningar
1 047
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hejsan! Min tik skall paras till våren, och jag sitter redan och fundrar på namn... :angel: Men det är väl aldrig fel att vara ute i...
Svar
2
· Visningar
911
Senast: Dosami
·
Övr. Hund Nu är Totte drygt 15 veckor gammal, och sköter sig jättefint. Det har varit mkt kaos, har tagit slut mellan mig och min pojkvän, så jag...
Svar
10
· Visningar
1 046
Senast: giowanna
·
Övr. Hund Jahapp, då ska jag och skruttan bli lantisar då :eek: Jag tror att hon kommer trivas ypperligt bra på landet faktiskt, har en stark...
2
Svar
32
· Visningar
1 893
Senast: Bebben
·
C
Övr. Hund Vill bara visa några bilder på min mammas urgulliga lilla eurasiervalp. Hon är 9 v på bilderna som togs idag.
Svar
8
· Visningar
4 536
Senast: Clintan
·
S
Övr. Hund Hej! Eftersom mitt försök med Dogo Argentinon ej fungerade så funderar jag på en Dobermann hane på 11 månader, importerad från...
2
Svar
39
· Visningar
4 827
Senast: Sunnan
·
I
Övr. Hund så efter 15 goda trotjänar år lämnde den gamle oss. tungt värre men sånt är livet. Hon efterlämnade sig en Wheaten-kompis på 7 år som...
Svar
12
· Visningar
1 463
Övr. Hund Jag vill oxå visa bild. Speciellt nu när jag har utökat "labradorflocken" :) De här två verkar väl komma bra överens, trots att de vid...
Svar
4
· Visningar
663
Senast: Thelma
·
Övr. Hund Okej, vad bör jag nu skaffa inför valpens hemkomst? Eftersom mina två som jag redan har är minimala så är ju deras saker det med. Och...
Svar
5
· Visningar
1 285
Senast: glee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka