Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Är det nån som har en eller flera vovvar av denna ras? Står själv i kö hos en uppfödare. Har tyvärr inte tid att skaffa en valp just nu...
Svar
17
· Visningar
4 207
Senast: alice
·
C
Övr. Hund För hund? Någon som har tips? Hundar i allmänhet och gärna Grand Danois i synnerhet. Jag vill lära mig lite djupare om hundars...
Svar
15
· Visningar
1 896
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Min tik löper nu, tyvärr lite tidigare än "planerat" eftersom vi tar hand om mammas hanhund eftersom hon har opererat hande och absolut...
Svar
7
· Visningar
1 364
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hade en tråd uppe förut där jag ville ha råd om vilken ras jag skulle välja och nu har jag bestämt mig! Det blir en boxer!!! :love...
2
Svar
30
· Visningar
1 736
Senast: Indyhope
·
Övr. Hund Fast med biotin. Jag har köpt flytande biotin, och till "varmblod, 1 år och uppåt" ska man ge 30 ml om dagen varje dag. Hur mycket ska...
Svar
5
· Visningar
928
·
Övr. Hund En liten tanke dök upp i min morgontrötta hjärna. Finns det någon likhet mellan hunduppfostran, hästuppfostran, barnuppfostran...
Svar
6
· Visningar
1 488
Övr. Hund jag och djuren har ju kommit en bra bit på vägen när det gäller lydnadsträningen, loke har ett finfint fritt följ med konstant...
Svar
3
· Visningar
1 300
Senast: Trissa
·
N
Övr. Hund Satt och surfade runt lite på Royal Canins hemsida när jag kom in på rassidan (där man kan läsa lite om olika raser) när jag stötte på...
2
Svar
33
· Visningar
3 271
Senast: Råttan
·
Övr. Hund Jag läste i en jakttidning som min sambo har och där stog det att en hundgård inte ska vara för stor :confused: Det förbryllar mej...
Svar
1
· Visningar
816
Senast: Råttan
·
Övr. Hund :mad: Ester är skendräktig :mad: Hon brukar bli det och det brukar räcka med mindre mat och mer aktiering samt att valpen beslagtas...
Svar
12
· Visningar
6 605
Senast: mian1
·
G
Övr. Hund Vilka hundböcker och författare gillar ni? Jag har inte så många hundböcker, men jag har ett par som jag tycker är jättebra...
Svar
12
· Visningar
1 400
Senast: glee
·
Övr. Hund Okej, en liten fråga. Hur gör ni när/om eran voffe glatt kommer springande med ett lik i munnen då ni är på promenad eller liknande? Ja...
Svar
5
· Visningar
726
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund Vad bör mankhöjden på en 3-årig colliehanne ligga på? Min vovve är 57cm i mkh, tycker dock att han ser jätte liten ut.. :crazy...
Svar
1
· Visningar
752
Senast: kpist
·
Övr. Hund :) Så har vi varit iväg och träffat "uppfödaren" och hennes otroligt fina tik, som jag haft kontakt med tidigare. Nu är det ingen...
2
Svar
31
· Visningar
2 144
Senast: KickiH
·
G
Övr. Hund Vad är förlöp? Hur långt efter förlöp brukar det "riktiga" löpet komma? Selma löpte ju för några veckor sedan, men nu ser hon...
Svar
14
· Visningar
2 282
Senast: glee
·
Övr. Hund Kopierat från Grand Danois (norra avdelningen ) hemsida ( Jag hoppas detta kan få ligga kvar ett tag Jadzia ) Söndagen den 5...
Svar
18
· Visningar
1 586
Senast: Calazirya
·
J
Övr. Hund Någon som vet var jag kan ta reda på korning och andra resultat på en hund som är från Norge? tänkte fall de hade en liknande sida...
Svar
3
· Visningar
736
Senast: julia_v
·
P
Övr. Hund jag och min pojkvän ska skaffa en hund och vi kan inte komma på bra namn så jag undrar om de är någon som är bra på de. hunden vi ska ha...
Svar
13
· Visningar
4 353
Senast: Pamme_Jaspin
·
B
Övr. Hund Jag lider av rasångest :cry: . Jag har inte hittat rasen med stort R än, och eftersom jag vill planera nästa hund noga skulle det vara...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 399
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund här kommer lite nya bilder på mina älsklingar. och ja, jag vet att jag inte är nån mästerfotograf ;) på språng vattenhund...
Svar
2
· Visningar
750
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka