Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Övr. Hund vet ni några annonsidor med hundar ?? jag vet inte en enda nemligen.. hjälp :bow:
Svar
6
· Visningar
738
Senast: coscos
·
C
Övr. Hund Idag hade min ena hund (hon på användarbilden) en nära döden upplevelse. Den fick hon efter att hon tuggat sönder mina nya och dyra (1...
Svar
16
· Visningar
1 830
Senast: Kilauea
·
J
Övr. Hund Jag pratade med en man i stallet häromdagen, han har två terver men eftersom den unga av dem visade sig ha c på höfterna, plus att den...
Svar
10
· Visningar
1 622
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Min pojkväns bror har en 10 månader gammal östsibirisk lajka. Han är stundvis otroligt olydig, vilket jag tycker att man borde fått...
Svar
12
· Visningar
2 794
Senast: Jozze
·
B
Övr. Hund Är i valet o kvalet. Funderar på att införskaffa en ny liten familjemedlem.. men vet ju inte riktigt vad som passar mig o vad jag vill...
Svar
18
· Visningar
1 453
Senast: Råttan
·
E
Övr. Hund Hoppas ni inte börjar bli trötta på sådana här trådar... Jag har tittat runt lite och inte riktigt fått svar på just min fråga med krav...
Svar
17
· Visningar
1 398
Senast: cilvia
·
M
Övr. Hund Ni som har en "liten" eller "mindre mellanstor" hund - vad orkar de hänga med på? (Under förutsättning att hunden är vältränad och i god...
Svar
15
· Visningar
1 271
Senast: panaccea
·
T
Övr. Hund Måste bara få visa mina underbara amstaff vappisar som nu är 7 veckor... Om 1 vecka flyttar dom.. :( Men gudomligt söta är dom...
Svar
7
· Visningar
936
Senast: Bebben
·
S
Övr. Hund Någon som har en shiba och vill dela med sig av sina erfarenheter. Jag och sambon kanske ska köpa en sån. Jag har haft hund förut, en...
Svar
10
· Visningar
4 572
Senast: MissFideli
·
L
Övr. Hund Jag har under några års tid sommarjobbat som brevbärare på ett distrikt där det bor väldigt många hundägare (villaområde). Jag är inte...
Svar
11
· Visningar
1 474
Senast: Rie
·
N
Övr. Hund Hejsan! Vi har funderat på att ta valpar på min tik men vi har fått höra lite olika versoner om när man ska föra ihop tiken med...
Svar
2
· Visningar
1 475
Senast: Jadzia
·
A
Övr. Hund våran nyopererade hund (öppnad 25 cm på bröstet) påstår att hon har ont i tassen..och det är inte samma tass hon har ont i utan det är...
Svar
1
· Visningar
653
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund fick veta precis att svärfar har varit tvungen att ta bort sin ena hund. :cry: den har betytt oerhört mycket för honom.hunden var en...
Svar
4
· Visningar
720
Senast: BlondisStajna
·
S
Övr. Hund Jag har sett en hundras för längesen, då det inte var aktuellt med ny hund men nu är den tiden kommen och jag kommer inte ihåg vad...
2
Svar
22
· Visningar
4 541
Senast: Sentenced
·
A
Övr. Hund Hej!! Vore kul att höra om det finns någon mer leonbergerägare här? :) Jag är helt ny på formet så jag har ej hunnit skriva nån info...
Svar
4
· Visningar
836
Senast: Ammi_L
·
B
Övr. Hund Går nu på valpkurs med mammas pyrre. I kursen har vi en "problemhund" han trissar sig själv och när han blivit för uppspelt börjar han...
Svar
7
· Visningar
1 239
Senast: BlondisStajna
·
Övr. Hund Håller på att träna vovven att inte skälla på andra hundar och det går framåt. MEN, det finns en tik på gatan som hon inte tål. Så fort...
Svar
2
· Visningar
710
Senast: marieka
·
Övr. Hund Hjälp! :confused: Vilken ras skulle passa mig?? :eek: :cool: Jag vill ha en hund som är 25-50 cm hög... :d :smirk...
Svar
2
· Visningar
743
Senast: unki
·
Övr. Hund jag tror att min pojke har blivit sjuk :( det kommer grönt slem/snor från hans nos ibland... ska ringa vet. så fort jag kan img...
Svar
1
· Visningar
716
Senast: Manzana
·
D
Övr. Hund EN stallkompis berättade igår om en granne till hennes bror som hade köpt en chihuahua korsning. Men har ni hört ngt värre än detta??? -...
Svar
14
· Visningar
1 553
Senast: Mammadutt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka