Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag vill tacka er alla som besöker detta forum, både ni som delar min åsikt och ni som inte gör det. Den respons jag fått på mina frågor...
Svar
15
· Visningar
1 166
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund Vad kostar sådana ? Har inte tänkt köpa mig en...nu :smirk: , blev bara smått intresserad då mormor i stallet hade en sådan. Något sånt...
Svar
3
· Visningar
1 711
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund Imorgon ska vi åka och tävla med pållen och det är en bit att åka, närmare bestämt 18 mil enkel resa. Så vi funderade hur vi skulle göra...
Svar
9
· Visningar
1 059
Övr. Hund Min snart 9 månaders jämte tik har börjat med en jätte farlig syselsätnig när hon är ensam hema. :crazy: Hon bitter sönder elkablar...
Svar
4
· Visningar
1 138
Senast: glee
·
Övr. Hund Vår schäfervalp är tio veckor nu snart elva och han har jättesvårt för att fatta att nej är nej. Jag har övat honom varje dag med hjälp...
2
Svar
26
· Visningar
1 986
Senast: linafina
·
Övr. Hund Hej igen... Nu har vi bestämt oss för hundras (Rhodesian Ridgeback), och ska träffa några uppfödare jag haft telefonkontakt med nästa...
Svar
3
· Visningar
1 169
Senast: glee
·
H
Övr. Hund Halloj. Jag vill gärna skaffa hund, men vet inte vilken ras som är mest lämplig för mig och min sambo. Vi bor i en 2a på 60 kvadrat, men...
Svar
8
· Visningar
1 085
Senast: horsewhisper
·
T
Övr. Hund Märkte för ett tag sedan att min ena hund inte var sig lik. Trött och håglös för att sedan få ett ryck på ett par timmar men 'dog' sedan...
Svar
2
· Visningar
779
Senast: Ti_Ti
·
F
Övr. Hund Nu är jag sur på er här på Hundforumet! Varför har ni inte berättat vilka underbara hundar frallor är? :love: Träffade en för ett par...
Svar
3
· Visningar
922
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Jag har en inre hund. Det är en liten strävhårig tax med attitydproblem och typisk taxövervikt. Den avskyr att gå på promenader, hatar...
Svar
3
· Visningar
811
M
Övr. Hund jag har alltid fått höra att hundar inte kan titta på teve, pga... nånting.. men nu när jag låg o tittade på hoppning på os så såg jag...
Svar
15
· Visningar
1 084
Senast: Sablar22
·
S
Övr. Hund nån som har en pudel? Jag har en dvärjpudel kille på 7 månader...
Svar
6
· Visningar
1 017
Senast: cazpario
·
Övr. Hund Är det någon här som håller på eller har hållit på med det? Börjar bli mer och mer sugen på det, så jag är nu toknyfiken :D...
Svar
7
· Visningar
1 276
Övr. Hund Är det någon som gör det här? För några år sedan när vi var på gång att köpa valp så hälsade vi på hemma hos ett äldre par. De lagade...
Svar
8
· Visningar
7 187
Senast: Zoya
·
L
Övr. Hund Vet inte om jag har stavat det rätt men jag hoppas att ni förstår vad jag menar... Jag var hos vet. med min goldenkille igår. Han har...
Svar
7
· Visningar
1 338
Senast: Liza
·
Övr. Hund ..i allra hogsta grad hos Penny, var 2-ariga blandrastik aven fast hon ar steriliserad. Forra veckan sa forsvann namligen en av vara...
Svar
6
· Visningar
1 041
Senast: Springer
·
Övr. Hund Gamlingen är nyopererad, två ggr på raken pga att hon är en fenomenal utbrytardrottning. :mad: Opererades igår och det plockades...
Svar
5
· Visningar
1 043
Senast: kpist
·
Övr. Hund Någon som har några erfarenheter av denna hundras?
Svar
13
· Visningar
1 191
Senast: Indyhope
·
J
Övr. Hund Min hund är ju som jag nog har nämt inte riktigt normal :D Nu idag så hittade jag honom sovandes i badkaret!!!! :confused...
Svar
14
· Visningar
1 392
Senast: julia_v
·
Y
Övr. Hund Kan man lägga in en sånhär annons eller borde jag ändra på den? Det är första hund-annonsen jag lägger in, så. Kan hundar få valpar vid...
Svar
1
· Visningar
1 258
Senast: Kassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Textilåtervinning
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur