Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Lite nyfiken bara. Hur ofta och hur många kullar kan man ta på en tik innan den ska gå i pension. Och vid vilken ålder är det lämpligt...
Svar
7
· Visningar
9 480
Övr. Hund Såg ett inslag på TV4 imorse om en hund (vet ej vad det var för ras) som hade fötts utan framben. Hunden var nu vuxen och då den skulle...
Svar
12
· Visningar
1 114
Senast: Albatross
·
C
Övr. Hund Hoppas att det är ok att skriva detta här, tycker inte direkt att det är en hundfråga egentligen utan mer om vad som gäller i hyreshus...
Svar
7
· Visningar
9 507
Senast: cissiny
·
Övr. Hund Någon som har erfarenhet? Finns det kennlar som föder upp tax, men ingen inriktning på jakt? vilka andra typer av aktiviter är lämplig...
Svar
2
· Visningar
999
Senast: Shettisar
·
Övr. Hund Jag har fallit för en ras, nästa rashund kommer bli en lancashire heeler :love: haha så söta små rackare :p Har anmält mig hos olika...
Svar
11
· Visningar
1 075
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Har hittat löss på hunden min ett par gånger nu :crazy: Dagen efter han varit och bråkat med igelkottarna så jag antar att det är...
Svar
5
· Visningar
1 089
Senast: Mischmasch
·
T
Övr. Hund Hej. Jag underar vad ni tror om Dalmatiner blandat med Golden? Jag är medveten om att det inte går att säga till 100 % vad det gäller...
Svar
12
· Visningar
2 598
Övr. Hund Någon som har en sån? Min hovslagare har en och jag tycker den är helhäftig! Skulle gärna vilja veta mer om dom, då jag försöker...
Svar
6
· Visningar
1 316
Senast: _Runaway_
·
Övr. Hund Jaha då blir det ett besök hos veterinären på måndag med storkillen... Han har fått en massa utslag på huvudet och kinderna som ser ut...
Svar
8
· Visningar
994
Senast: Aningsfull
·
A
Övr. Hund Åker till veterinären med greyhounden var 8:e vecka eftersom hennes pulpa växer "med klorna" så det går inte att klippa dom själv...Men...
Svar
3
· Visningar
1 536
Senast: whipsy
·
K
Övr. Hund Jag funderar att till hösten para min blandrastik på 4 år. Men har lite funderingar kring valet av hanhunden? Har ni några speciella...
10 11 12
Svar
221
· Visningar
14 533
Senast: cassina
·
Övr. Hund Reagerar era hundar på när ni byter kläder? Jag fick mig ett gott skratt idag när jag och valpen kom hem från stallet. Efter...
Svar
3
· Visningar
1 024
Senast: Madde85
·
Övr. Hund Var i väg på valpens första utställning i dag. Hon var jätteduktig. Stressade inte upp sig nåt speciellt av alla hundar och människor...
Svar
4
· Visningar
956
Senast: fjolltroll
·
Övr. Hund Jag har fastnat för just denna ras och vill veta lite mer i fråga... :confused: Hur mycket kostar en sån här hund i mat per månad...
Svar
6
· Visningar
3 744
Senast: Miiip
·
P
Övr. Hund Vad har ni för erfarenheter av den blandrasen? Amerikansk cocker är väl framavlad ur engelsk? Så egentligen är det väl inte mycket som...
Svar
1
· Visningar
738
Senast: amanboriel
·
T
Övr. Hund vad ska man göra om man klippt av pulpan?? //Louise
Svar
7
· Visningar
2 416
Senast: AnetteJT
·
Övr. Hund Nu behöver jag verkligen expertråd. Kort bakgrund: Vi har en snart sjuårig boxertik som från och till har mer eller mindre...
Svar
8
· Visningar
997
Senast: fjolltroll
·
Övr. Hund Jag vill ha alla objektiva vinklingar och åsikter om detta problem, för numera har det blivit ett problem. Jag har kurser i agility...
Svar
5
· Visningar
926
Senast: Enya
·
Z
Övr. Hund Är det samma ras? har tittar på lite sidor och set verkar som om det blandar namnen lite huller om buller. jack parson terrier till...
Svar
12
· Visningar
1 314
Senast: Thrandur
·
Övr. Hund Hur länge brukar ni blöta upp fodret åt era valpar? Har en Dobermann valp på 11 veckor snart 12. Han får mat 4ggr per dag. Tacksam för svar.
Svar
6
· Visningar
7 628
Senast: Ebine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka