Hanhund för parning!

Men sen finns det ju olika anlag för fetma också...en del blir aldrig feta, andra blir det lättare....det är samma med hästarna....en del har man problem med att få upp i hull, medans andra blir feta bara dom SER ett havremått....
Javisst! Jag o hästen är båda såna som lätt går upp i vikt. Men jag tycker ändå det är lättare att banta henne än mig själv. Hennes hunger kan jag ju "strunta" i och helt sonika ge henne dietmat. Själv kan jag åka till affären eller kiosken och det kräver MYCKET mer karaktär att inte stoppa något i den egna munnen när suget kommer än när hästens sug kommer (för det känner jag ju inte).

Sv: Re: Hanhund för parning!

Uttrycket att man kan älska sin hund till döds är ju myntat pga av alla övergödda hundar.... :crazy:

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har, för första gången i mitt liv, blivit med tik. En omplacering, snart fem år gammal, som tidigare bara bott hos sin uppfödare och...
Svar
4
· Visningar
462
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
987
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
805
Senast: TantAgda
·
Hundhälsa Jag har funderingar om jag ska kastrera min 2-åriga storpudel. Jag är fullt medveten om att kastrering inte nödvändigtvis är en lösning...
2
Svar
22
· Visningar
1 973
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Textilåtervinning
  • Valet i USA