Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Valpen är hemma nu och det funkar jättebra! MEN. Han biter ju på allt och alla när han är på "det" humöret... Han har sylvassa...
Svar
7
· Visningar
1 139
Senast: Seabaz
·
J
Övr. Hund Hejsan! Min förra hund blev bara 7 år och hon fick Leukemi... :( Nu har vi fått ett arbete i skolan om att skriva om en sjukdom på...
Svar
0
· Visningar
2 272
Senast: Juvelflickan
·
N
Övr. Hund Är det någon här på sidan som har en Norfolkterrier? För-och nackdelar? Hur bör man vara som person för att passa ihop med en sådan...
Svar
1
· Visningar
964
Senast: CA
·
Övr. Hund ska jag åka och hämta min samojedtjej hos uppfödaren. Åh jag längtar verkligen efter att få hem min lilla tjej. :bump: :) men...
Svar
1
· Visningar
808
Senast: beda
·
Övr. Hund Min valp (strax 14veckor) äter som en häst, hon äter RC Mini junior och enligt förpackningen ska de äta 50g om de väger 2 kg. Min väger...
Svar
4
· Visningar
1 316
Senast: QuickStar
·
F
Övr. Hund Om 2½ vecka är det kursstart för mig och vovvsan! Dags för Allmänlydnadspasset och jag är så spänd av förväntan! Äntligen ska det bli...
Svar
4
· Visningar
997
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Är helt förälskad... bläddrade lite bland några raser och upptäckte den här... :love: :angel: Har ni några tips när det gäller...
Svar
1
· Visningar
727
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Hejsan! Någon av er som är sugen på att ta en promenad ute i Badelunda på söndag? /Evelina och vovvarna :D
Svar
4
· Visningar
1 209
Senast: baa
·
Övr. Hund Min hund träffade en rasfrände idag. Min jycke är drygt 8 år och den andra hannen runt 1 så de lekte en hel del. Men varför envisades...
Svar
2
· Visningar
751
Senast: Rie
·
J
Övr. Hund På fredag kväll bär det av till Medevi Brunn. Närmare bestämt till Dalmatiner riksutställningen :) Det blir sista utställningen för...
Svar
1
· Visningar
615
Senast: Pip
·
Övr. Hund hej, jag ska kastrera min krypt-chihuahua i höst och funderar lite hur jag ska göra efter kastrationen, han kommer ju öppnas upp då ena...
Svar
1
· Visningar
718
Senast: Kilauea
·
C
Övr. Hund Det fick min GD Nova lära sig idag. Vovvarna sover i vårt sovrum tillika kontor. De senaste gångerna de varit själva hemma har Nova...
Svar
2
· Visningar
747
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Någon här som har en sådan? Undrar lite allmänt om denna ras?! Har hört att det är en stor hund i litet format, stämmer detta? Krävs mkt...
Svar
4
· Visningar
1 127
Senast: cämela
·
Övr. Hund ...någon som provat det? jag har varit i kontakt med en hundpsykolog och hon rekommenderade mig att ta henne till en kiropraktor först...
Svar
7
· Visningar
1 086
Senast: tabac
·
Övr. Hund Nu kokar jag av ilska! :mad: Släppte min hund (en 8 mån JR) på vår (hyreshusets)gräsmatta för en stund sedan. Han springer som vanligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 143
Senast: Stollan
·
K
Övr. Hund Tror det är dags att börja kolla efter en till krabat som kan avlasta min stackars tik. Vi tränar och promenerar från morgon till...
Svar
3
· Visningar
868
Senast: KaZa
·
Övr. Hund vad finns det för hundar förutom pudlar som är allergivänliga?
Svar
8
· Visningar
9 106
M
Övr. Hund ja som rider på andra hundar, vilket sorts beteende är det? dominans? om en hund lägger sig på en annan hund? vilket beteende?
Svar
11
· Visningar
2 074
Senast: Shettisar
·
Y
Övr. Hund Lägga in en sånhär annons eller borde jag ändra på den? Det är första hund-annonsen jag lägger in, så. Kan hundar få valpar vid...
Svar
4
· Visningar
1 231
Senast: Yellow_Dino
·
Övr. Hund Hej! Jag skrev en tråd tidigare ang foderbyte men fick inga svar. Jag har ringt till vet. och han sa att jag kunde byta. Vet ni något...
Svar
4
· Visningar
1 616
Senast: Miiip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka