Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund I olika trådar så talar man om att man går långpromenad varje kväll eller morgon. Jag jobbar ju med hundar och får höra utav hundägarna...
Svar
14
· Visningar
1 641
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund 11 månader, tror ni att det är nåt "fel" på den då eller vill dom bara sälja den? Kan man när man köper hunden begära att man kan lämna...
Svar
9
· Visningar
1 216
Senast: Qvip
·
E
Övr. Hund Den underbaraste lilla valp jag någonsin sett. Dotter till min lilla vovve Tyson, hans första avkomma i karriären som avelshane :love...
Svar
6
· Visningar
908
Senast: Egonson
·
U
Övr. Hund Kan man ge hundar rå strömmingfilé? Fisk rent generellt är ju bra och strömmingen är billig. Eller måste man kanske tillaga den? :confused:
Svar
6
· Visningar
3 662
Senast: Fluffboll
·
M
Övr. Hund Vår valp är snart sju månader, och jag blöter fortfarande fodret ca 30 minuter före utfodring. Misstänker att man skall sluta med detta...
Svar
12
· Visningar
15 040
Senast: Thelma
·
Övr. Hund jag hade med valpen o körde en runda inom stallet när vi var hemma i skåne i söndags och det var inte speciellt populärt :D vi gick i...
Svar
4
· Visningar
938
Senast: Humlan2
·
M
Övr. Hund Någon som vet om katt är känslig för giftet i Scalibor-fästinghalsbanden till hund? Kanske rent av har haft halsbandet på hunden och...
Svar
5
· Visningar
1 144
Senast: Moniq
·
Övr. Hund hur man sköter om en hund/katt på en gård.? Alltså mat/skötsel osv :p ? :crazy:
Svar
4
· Visningar
928
Senast: Milosari
·
C
Övr. Hund Nu har en i närheten fått valpar och jag önskar mig så grymt mkt en hund.Det är min högsta dröm just nu att få en hundvän. Det finns ett...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 987
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Läste nyss tråden om att jobba och ha hund, och såg att vissa skrev att dom tog med hunden på jobbet, blev lite nyfiken på vilken typ...
Svar
12
· Visningar
1 150
·
S
Övr. Hund http://vovve.net/i/Hundforum/12/12782-1.jpg Min bebis Ozzy
Svar
3
· Visningar
744
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Hund Någon som testat och har synpunkter/erfarenheter? Jag har precis köpt en påse av labradorfodret till min tik. En väninna tipsade om...
Svar
4
· Visningar
849
·
Övr. Hund Fick tips om att ge Doris 5 droppar 2 gånger i veckan för att ge henne lite mer vitaminer. I dag hade hon hittat flaskan och doserat...
Svar
2
· Visningar
1 112
Senast: arna
·
R
Övr. Hund hej hur m´ånga festingar har ni tagit på era hundar? jag har plockat 5st på Ronja (bearded collie) skriv gärna vad eran hund är för ras...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 178
Senast: glittch
·
S
Övr. Hund Jag har en egen hund där hemma på 18 månader. Han är en problemhund men vi håller på att bygga upp hans självförtroende å hans band till...
Svar
7
· Visningar
826
Senast: Haukur
·
M
Övr. Hund Jag avundas alla vars hundar redan fällt färdigt. I mitten på Maj fäller min hund alltid som värst. Så jag får borsta honom ordentligt...
Svar
14
· Visningar
1 187
Senast: Madde85
·
N
Övr. Hund Hejj! Jag har länge gått i tankar om hundköp, men eftersom mina föräldrar inte känner sig redo för pension än (haha ;) :rofl: ) så...
Svar
9
· Visningar
1 037
Senast: _Nikita_
·
M
Övr. Hund Efter att ha sett i tråden om västeråsträffen hur kul de haft på deras träff så är jag också sugen på en sådan. Men jag antar att det...
Svar
4
· Visningar
846
Senast: Madde85
·
N
Övr. Hund mina föräldrar fick en av min hunds valpar, vad tycker ni? visst är hon söööööt :love: På denna bild är hon 6 veckor nu är hon 10 mån...
Svar
5
· Visningar
882
Senast: BlondisStajna
·
F
Övr. Hund Min hund (schäfertik, drygt 1,5år) har slutat äta! Det började den 26/4 då vi åkte upp till Stockholm och jag lades in för operation...
Svar
10
· Visningar
1 341
Senast: Francess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka