Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jahapp, så var det tydligen dags igen för en ny omgång av 'Någon Däruppe har tråkigt och bestämmer sig för att se hur mycket elände man...
Svar
11
· Visningar
2 024
G
Övr. Hund Jag har precis blivit medlem så jag har inte så stor koll... Är man medlem i sin länsklubb eller går man med i den också? :confused:
Svar
3
· Visningar
781
Senast: Vaccan
·
Övr. Hund Vad fick er att börja med BARF? Är det någon som fått positiva effekter vad det gäller allergi eller annat? Mest bara nyfiken. Vår...
2
Svar
37
· Visningar
2 731
Senast: Sol
·
Övr. Hund på bild! BIRK = Bira = birger = Labbe 1,5 år Bira och morran Närbild vad e d?
Svar
3
· Visningar
664
Senast: Pegija1
·
Övr. Hund nu hoppas jag man iaf kan visa bilderna på detta viset ;) annar ger jag upp :p Milo han är nu 16 veckor (17 på söndag :p) på dom...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: panaccea
·
K
Övr. Hund Vet. ska plocka bort ljuvertumörer på henne......Fy, vad nervöst det är.....*inga naglar kvar*. Det var hemskt att lämna henne i...
Svar
4
· Visningar
825
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Någon i Västerås med hund som är sugen på att följa med på långpromenad längs bruksleden (från skälby) imorgonkväll? Vi är ett litet...
2
Svar
34
· Visningar
2 054
Senast: Blobas
·
S
Övr. Hund http://vovve.net/i/Hundforum/12/12782-1.jpg
Svar
16
· Visningar
1 593
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Min valp hade grovtarmsinflammation för två månader sedan. Han hade så diarré och tyckte att livet var urtrist. Nu har han fått diarré...
Svar
4
· Visningar
1 197
Senast: Neisti
·
S
  • Låst
Övr. Hund Jag tycker det här med BARF låter jättebra. För flera år sedan hade jag en hund som inte tålde något hundfoder och fick då enbart...
Svar
2
· Visningar
1 377
Senast: Jadzia
·
P
Övr. Hund ni som har collie hundar är ni inte rädd att ta med dom till stallet och att dom blir smittade av rävskabb?
2
Svar
25
· Visningar
2 522
M
Övr. Hund Nu har Vera "växtvärk" igen. :( Först var det h.f nu är det v.f! Det är så tråkigt, vi som precis hade kommit igång med promenaderna...
Svar
4
· Visningar
783
Senast: martina
·
G
Övr. Hund Är det gratis att åka tåg med hund? Hur mycket betalar ni för att åka buss med era hundar? Jag betalar (än så länge) inget för Selma...
2
Svar
27
· Visningar
1 937
Senast: Bebben
·
K
Övr. Hund Förstorade \"bröstvårtor\" som hanhund? Dåligt ordval kanske... ;) Jag har sett en hanhund som hade stora bröstvårtot, som hos en...
Svar
5
· Visningar
5 029
F
Övr. Hund Hur tusan hittar man \"rätt\" hanhund för parning??? Planerar att para min tik om lite mindre än ett år...eller rättare sagt inte nästa...
Svar
3
· Visningar
1 550
Senast: Tippan
·
R
Övr. Hund Först den vanliga http://us.f1.yahoofs.com/users/94c8f35/bc/Hundar/__sr_/Bamse+i+fot%f6ljen.jpg?ph_SqnABgMnlF5sW (Mmm, jättevanlig...
Svar
12
· Visningar
1 025
Senast: kpist
·
K
Övr. Hund Här är hon lite större, trodde jag innan jag såg att hon snott brorsonens napp. Nästan lika stor som mamma...
Svar
16
· Visningar
1 137
Senast: KaZa
·
P
Övr. Hund eller vad säger ni :) 2 kullbröder. Gissa raserna :confused: :D
Svar
12
· Visningar
942
Senast: prince77
·
Övr. Hund som en spinoff på tråden med hur man ska lösa hundens behov när man jobbar/går i skolan etc, undrar jag; Vad gör en hundägare/uppfödare...
Svar
19
· Visningar
1 550
Senast: Grana
·
R
Övr. Hund :love: visst var hon söt nej just ja ni måste ju se henne först ska sätta in lite bilder på henne! 1...
Svar
6
· Visningar
1 315

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar