Åka tåg/buss

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare glee
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 2 001
Det var 2 GD's och 2 Schäfrar :) Var hundvakt åt 2 olika människor, samtidigt som jag hade hand om 3 hästar, så det var bara att ta med dom till stallet :D

Oj, låter lite jobbigt. Jag tänker ofta att det är så bekvämt med liten hund (fast jag ville ju ha en stor egentligen), bara att lyfta upp henne när det behövs. :D

Busschaufförerna här är så otrevliga. Ibland försöker dom få mig att betala fast jag säger att hon ska sitta i väskan. :mad:
Och så fattar jag inte vad det spelar för roll om jag har henne i väskan i knät eller direkt i knät.. Ska bli skönt när hon blir äldre så kan vi promenera istället.

Ja, såklart. :) Men när dom är valpar då?
Fast valpar av större raser kanske generellt är lugnare? Skulle Selma vara stor som en schäfervalp skulle jag nog inte klara av henne :D

Dom är precis lika galna som andra valpar! Fråga Aliide här, hon har träffat min som yngre valp och äldre valp..

Nu väger hon över 45 kg, är fortfarande valpgalen men åtminstone lite, lite lugnare. 8 månader gammal nu :love:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 862
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Ny fråga - i anledning av ny hund. Vi spenderar julloven i Tandådalen i vår säsongsuppställda husvagn. Vid tiden för det stora helvetet...
Svar
0
· Visningar
259
Senast: SaraMara
·
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 741
Senast: tanten
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara... 2
Svar
21
· Visningar
2 643

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka