Åka tåg/buss

Det var 2 GD's och 2 Schäfrar :) Var hundvakt åt 2 olika människor, samtidigt som jag hade hand om 3 hästar, så det var bara att ta med dom till stallet :D

Oj, låter lite jobbigt. Jag tänker ofta att det är så bekvämt med liten hund (fast jag ville ju ha en stor egentligen), bara att lyfta upp henne när det behövs. :D

Busschaufförerna här är så otrevliga. Ibland försöker dom få mig att betala fast jag säger att hon ska sitta i väskan. :mad:
Och så fattar jag inte vad det spelar för roll om jag har henne i väskan i knät eller direkt i knät.. Ska bli skönt när hon blir äldre så kan vi promenera istället.

Ja, såklart. :) Men när dom är valpar då?
Fast valpar av större raser kanske generellt är lugnare? Skulle Selma vara stor som en schäfervalp skulle jag nog inte klara av henne :D

Dom är precis lika galna som andra valpar! Fråga Aliide här, hon har träffat min som yngre valp och äldre valp..

Nu väger hon över 45 kg, är fortfarande valpgalen men åtminstone lite, lite lugnare. 8 månader gammal nu :love:

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 447
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 023
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 548
Senast: fixi
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 059
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar