Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Nån som vet vart man kan få tag på billiga såna?? *martha som blir galen av att leta skor ihagarna*
2
Svar
24
· Visningar
3 967
Hästmänniskan Jag har annonserat ut ett 5-årigt islandssto där inridningen är påbörjad och fått en del svar. En familj ringde som har en...
Svar
12
· Visningar
1 685
Senast: ang
·
S
Hästmänniskan vem är det som står för vetrinärundersökningen, köparen eller säljaren?
Svar
4
· Visningar
957
Senast: Jarrah
·
P
Hästmänniskan ni som står i stall där tjänster som utsläpp, insläpp, fodringar, mockning kan fås mot betalning, vad betalar ni för detta? alltså per...
Svar
12
· Visningar
1 092
Senast: Lazio
·
Hästmänniskan Ponnyn ska nu säljas inom kort och min fråga är då; hur ska jag formulera ett bra kontrakt? Vad ska det innehålla? Hjälp mottages...
Svar
3
· Visningar
719
Senast: mackan
·
C
Hästmänniskan Vad proffsigt det låter, eller hur. Men jag känner mig inte som ett proffs. För jag har inte lärt ut mina kunskaper på jättelänge...
Svar
14
· Visningar
1 339
Senast: Cronis
·
M
Hästmänniskan Vart vänder man sig om man ser djur, i detta fall hästar som blir illa omskötta? polisen, distriktsveterinären eller ngn annan? Vad...
2
Svar
21
· Visningar
2 019
Senast: Mimmi81
·
Q
Hästmänniskan Är det någon här som har byggt eget stall, eller som vet rätt så mycket om det här med stallbygge? I sånna fall har jag lite frågor...
Svar
9
· Visningar
1 770
Senast: Cilva
·
C
Hästmänniskan om du hade ett stort stall och annonserade ut t.ex boxplatser och någon maila o skrev att hon/han sökte extra jobb hade du tyckt det var...
Svar
5
· Visningar
827
Senast: coscos
·
Hästmänniskan Nu har jag bestämt mig att ha ett cirkulationssystem för vattenkopparna i stallet...är det nån av er som har tips att komma med.....hur...
Svar
8
· Visningar
1 782
Senast: martha
·
E
Hästmänniskan Ska få in en helinackordering i stallet i vinter. En shettis... Hur mycket kan man ta betalt för att hysa in en sån? Det hon ska ha är...
Svar
9
· Visningar
1 030
Senast: Bubbla
·
T
Hästmänniskan De flesta som hyr ut stallplats har ju kallhyra och står för allt som: hagar, underhåll av stall, elräkningar osv. Pengarna går ju mer...
Svar
3
· Visningar
988
Senast: Matten
·
T
Hästmänniskan Är så trött på att rida i ridhus och ridbanor med dåligt underlag... fattar inte hur det kan vara bra att rida på djupt och tungt...
Svar
5
· Visningar
2 109
Hästmänniskan ...och varför har ni valt just den ni har? Nu är jag igång igen med mitt stall... :o Har skickat in offerter till olika företag och...
2
Svar
29
· Visningar
6 369
Senast: Bounce
·
Hästmänniskan Är lite nyfiken, vad finns det egentligen för häst & djur kurser? Nu menar jag kortare kurser (1 - 2 terminer) och inte några längre...
Svar
6
· Visningar
2 291
Senast: Svartfot
·
Hästmänniskan Ja, det undrar jag...Har ni haft lätt eller svårt? Har ni olika sponsorer från tävling till tävling? Hur fungerar det på er klubb...
Svar
1
· Visningar
744
Senast: Temlan
·
Hästmänniskan Hej! Jag köpte min häst i april 2003 och min mamma står som ägare. Ägarbytet gjordes självklart direkt efter köpet och så.. Men när jag...
Svar
7
· Visningar
989
Senast: BusBarro
·
Hästmänniskan Korsningsponny islännig 25%,resten shettis,oregistrerad,vallack,fux,15 år,mkt svårt eksem annars frisk,supersnäll att hantera och...
Svar
11
· Visningar
1 075
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Om man plöjer nu i höst kan man så i den nya betesvallen nu eller ska man vänta till i vår? :smirk:
Svar
3
· Visningar
1 845
Senast: Inte_Ung
·
T
Hästmänniskan Lånar just nu en ettåring som sällskap efter att jag tagit bort en av mina hästar. Den lille pållen var nästan helt ohanterad när han...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: tussa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Atletix