Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

A
Hästmänniskan Skäms lite för att fråga, det borde man ju ha koll på....Kan någon vänlig själ upplysa mig? :confused:
Svar
4
· Visningar
96 393
Senast: Albin
·
Hästmänniskan Jag har en enskild firma (stuteri och konsulterande läkarverksamhet, det senare dock aldrig utnyttjat då jag bara jobbat för skattad...
2
Svar
26
· Visningar
3 343
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Hur får ni bra drag i elstaketet? Jag får inte till det här med jordningen. Hur många jordspett måste man slå ner egentligen...
Svar
5
· Visningar
992
Senast: Wilfa
·
Hästmänniskan Jag har nyligen köpt ett fullblod och undrar nu vart jag ska anmäla ägarbytet?
Svar
15
· Visningar
2 332
Senast: tifo
·
M
Hästmänniskan Jag har lite funderingar på vad jag vill göra i framtiden. Har kommit fram till att det är något relaterat till hästar. Jag är utbildad...
Svar
3
· Visningar
763
Senast: Myrapyra
·
C
Hästmänniskan Går i 9:an nu å vill börja där sen (hästhållning), ja undrar om de är någon som går/gått där eller känner någon som går/gått där...
Svar
7
· Visningar
1 510
Senast: __Stilett__
·
Hästmänniskan Ett av försäkringsbolagen har något som heter "säker hästverksamhet". Är det någon som är med i det? Vad tycker ni? Bra -dåligt...
Svar
3
· Visningar
920
Senast: vippan
·
Hästmänniskan Hej! Ska ev. starta upp en hästbutik i källaren, undrar om ngn. vet nån sida man kan gå in på där det finns länkar till olika...
Svar
5
· Visningar
1 380
Senast: Etoile
·
Hästmänniskan Jag planerar att söka EU-bidrag för att hålla gammal jordbruksmark öppen även i fortsättningen, även om inget odlas eller betas där...
Svar
1
· Visningar
4 363
Senast: TomasN
·
E
Hästmänniskan är det nån som betalar för att rida på grannens/nån annans mark? hur mycket i så fall? finns det nån särskild hästanpassning, t ex...
Svar
2
· Visningar
1 059
Senast: break_a_leg
·
Hästmänniskan Gummiflis Vart får man tag i det, (alltså inte det med metall i som är förbjudet utan jag har hört att det ska finnas "vanligt"...
Svar
7
· Visningar
1 300
Senast: Peep
·
Hästmänniskan Kommer förhoppningsvis få en inackordering i vinter. Ägaren kommer isf bo 100m alt. 1km från stallet (beroende på vilket hus i byn hon...
Svar
13
· Visningar
1 176
Senast: panzy
·
Hästmänniskan Ja, detta gäller igenteligen inte mig utan en kompis. Hon skall låna ut sin shetlandsponny till en som är i stort behov utav sällskap...
Svar
5
· Visningar
1 699
Senast: Favina
·
Hästmänniskan Vi är uppstallade i ett ganska stort stall, med två ridhus, flera paddockar och god tillgång till tränare. I hyran ingår förutom...
Svar
8
· Visningar
1 205
Senast: Matten
·
Hästmänniskan Jag skall bygga stall och jag vill ha tips och råd att lägga till min ide`om hur det skall se ut! Det kommer att innehålla 5 boxar på...
Svar
6
· Visningar
1 461
Hästmänniskan Spinner vidare på tråden om sommarbete ingår eller inte i hyran. Ni som hyr ut stallplats där hö, strö, sommarbete och ev. kraftfoder...
Svar
4
· Visningar
2 913
Hästmänniskan Ryttarföreningen på ridskolan jag är rider på tänker dra igång café på kvällarna. Intresset för att ha cafet öppet är stort men att...
Svar
6
· Visningar
889
Senast: jerseyko
·
H
Hästmänniskan Hur funkar det egentligen? Om jag är fodervärd... Har ägaren då rätt att komma och "hälsa på" och rida osv hur som helst på sin häst?
2
Svar
21
· Visningar
2 441
Senast: alpha
·
D
Hästmänniskan Min häst är till salu och jag har en jätte gullig tjej som är intresserad och har varit här och provridit två gånger. Nu vill hon att vi...
Svar
12
· Visningar
1 596
Senast: alpha
·
T
Hästmänniskan Hej! Hittade nyss denna sida...=) :bump: Jag är sugen på att köpa en nordsvensk travare. Vill bara veta vad det kostar i månaden...
Svar
7
· Visningar
1 476
Senast: Tezz_Jansson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama