Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Har man råd att ha häst på ett stall som kostar runt 2000 (allt ingår) i månaden, och man kanske lägger ut 600 på träningar.
Om man har...
Hästmänniskan
Trodde jag var pollenallergiker i våras. Hade tungt att andas och det stämde överens med höga värden på pollen. Gick över under sommaren...
Hästmänniskan
Hej
Efter att ha legat i fejd min min granne i evigheter har jag nu funderingar på ett tält så länge! Hur fungerar det? Vad kostar det...
Hästmänniskan
Vet inte om detta faller under otillåtet men ta gärna bort det då!
Ska starta verksamhet och undrar lite hur man ska räkna för att inte...
Hästmänniskan
Skulle ni begära röntgen om ni skulle köpa en 12-årig dressyrhäst, utan tidigare skador, prisklass drygt 100´?
Om ägaren i såfall inte...
Hästmänniskan
Jag har en häst och jobbar heltid, åker runt 7.30 på morgonen och är hemma runt 17 på kvällen. Jag funderar på att skaffa en häst till...
Hästmänniskan
Har börjat bjuda på en häst, senaste budet var 40 tusen, då kunde säljaren sänka sig till 45 inkl gårdsbesiktning så att man kunde höja...