Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

F
Hästmänniskan Vad är enklast när hästen ligger på precis ponnymåttet och ibland precis över? Hästen ska ej tävlas,då båda mina töser har flyttat...
Svar
7
· Visningar
1 095
Senast: fired
·
R
Hästmänniskan En bekant har köpte häst i början av sommaren. För några veckor sedan när det var dags att sko konstaterade hovslagaren att hästen...
Svar
7
· Visningar
1 518
Senast: Blandrastik
·
F
Hästmänniskan Har man råd att ha häst på ett stall som kostar runt 2000 (allt ingår) i månaden, och man kanske lägger ut 600 på träningar. Om man har... 2
Svar
25
· Visningar
3 332
Senast: Bambi
·
C
Hästmänniskan Har kollat runt lite och jämfört försäkringar och se att man givetvis har det bolag med högst premie, det är dubbelt upp mot vad en...
Svar
4
· Visningar
1 061
Senast: Jappeloup
·
G
Hästmänniskan Hej, Var får man tag i gummiunderlag till ridhus? :banana: Tack
Svar
6
· Visningar
2 191
Senast: Cosy
·
U
Hästmänniskan Hur är reglerna med BE körkort? 2 3
Svar
47
· Visningar
5 080
Senast: ang
·
Hästmänniskan Trodde jag var pollenallergiker i våras. Hade tungt att andas och det stämde överens med höga värden på pollen. Gick över under sommaren...
Svar
15
· Visningar
2 321
Senast: 95johsv
·
D
Hästmänniskan Hejsan Jo, det är så att min mammas kompis funderar på att köpa ett vblsto på 14 år. Hästen är finsk-reggad. Den finns inte på...
Svar
8
· Visningar
1 649
Senast: Chivita
·
Hästmänniskan Vad innebär praktiklön? 2
Svar
20
· Visningar
2 392
Senast: Sunflower2B
·
Hästmänniskan Hej Efter att ha legat i fejd min min granne i evigheter har jag nu funderingar på ett tält så länge! Hur fungerar det? Vad kostar det...
Svar
0
· Visningar
1 345
Senast: sevensteps
·
T
Hästmänniskan Vet inte om detta faller under otillåtet men ta gärna bort det då! Ska starta verksamhet och undrar lite hur man ska räkna för att inte...
Svar
16
· Visningar
1 617
Senast: sjoberga
·
Hästmänniskan har haft min ponny utlånad nu i 2 veckor och vet inte riktigt hur jag ska göra. de hämtade honom på måndags kvällen och jag följde då...
Svar
10
· Visningar
1 547
Senast: angelaL
·
K
Hästmänniskan Vet ni om det finns några bestämmelser om hur högt ett hingststaket måste vara? Eller finns det bara rekommendationer? Vi har problem...
Svar
15
· Visningar
2 677
Senast: Trygg
·
T
Hästmänniskan Ska ju snart hämta hem min nya tjej. Första halvåret kommer väl gå åt av att lära känna varandra och bygga upp en liten kondis på oss...
Svar
1
· Visningar
908
Senast: Lucta
·
Hästmänniskan Skulle ni begära röntgen om ni skulle köpa en 12-årig dressyrhäst, utan tidigare skador, prisklass drygt 100´? Om ägaren i såfall inte... 2
Svar
32
· Visningar
3 172
Senast: remmis
·
Hästmänniskan Nån som gjort det eller från nåt liknande ställe så pass långt bort? Har hittat en riktig drömhäst men det känns som om den är lite...
Svar
1
· Visningar
901
Senast: Tabitha
·
Hästmänniskan Jag har en häst och jobbar heltid, åker runt 7.30 på morgonen och är hemma runt 17 på kvällen. Jag funderar på att skaffa en häst till...
Svar
6
· Visningar
1 248
Hästmänniskan Vilken tjocklek behövs av aluminium durkplåt för att vara tillräckligt starkt som golv i hästlastbil ? Någon som har en susning ?
Svar
3
· Visningar
3 992
Senast: Tacitus
·
E
Hästmänniskan En ponny som är slutmätt 147 som sedan växt över och har blivit ca 150. Får man/går det mäta upp den så den klassas som häst? En dum...
Svar
4
· Visningar
946
Senast: LillaGeisha
·
B
Hästmänniskan Har börjat bjuda på en häst, senaste budet var 40 tusen, då kunde säljaren sänka sig till 45 inkl gårdsbesiktning så att man kunde höja... 2
Svar
25
· Visningar
2 550

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka