Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Gamla livförsäkringen på kusen går ut i November, så det börjar bli dags att ta över/förnya vad man nu ska kalla det. Nu funderar jag på...
Svar
15
· Visningar
1 877
Senast: Totola
·
S
Hästmänniskan För en tid sedan hade vi ett gäng ungdomar inhyrda i stallet. I början så verkade allt funka bra och de var trevliga. Men efter någon...
Svar
13
· Visningar
2 386
Senast: Supermoose
·
J
Hästmänniskan Hejsan alla gnäggälskare! Jag ska köpa en hästtransport så fort jag har hittat en bra hade jag tänkt. Men nu har jag fått höra att det... 2
Svar
29
· Visningar
4 305
Senast: Hera
·
E
Hästmänniskan Jag är så sjukt glad!! :bump::bump: Jag kan ta allt från början. Jag har flera flera gånger funderat på att sluta rida helt. Har...
Svar
4
· Visningar
975
Senast: Fiorano
·
M
Hästmänniskan Är det någon som har skaffat egen gård fast att ni inte visste från början om ni ville vara inhyrd eller ha eget stall? Hur har det...
Svar
12
· Visningar
2 475
Senast: Raeman
·
M
Hästmänniskan Jag ska få låna ett hästsläp av en bekant över en helg. Hur mycket tycker ni att hon ska få betalt? Jag har ingen aning om vad som är...
Svar
16
· Visningar
1 821
Senast: Armani__
·
S
Hästmänniskan Har ett hingstföl på 5 månader som ska bli valack så fort som möjligt. Fick idag en för frågan om jag kunde tänka mig att låna ut honom... 2
Svar
21
· Visningar
2 058
Senast: rocki
·
E
Hästmänniskan Är det någon som har tips om hur man utrotar brännässlor och tistlar i hästhagen? Eller försvinner de själva efter några års betande? De... 2
Svar
33
· Visningar
9 733
Senast: bigganl
·
S
Hästmänniskan Vad gjorde ni äldre människor *eller ni i min ålder som fått häst, som inte har hästvana föräldrar som inte rider* för att få en häst... 2
Svar
24
· Visningar
2 243
Senast: juni_cool
·
Hästmänniskan Jag har för första gången i mitt liv fått ridsår och jag kan inte förstå varför :confused::confused: Så nu frågar jag er kloka bukare...
Svar
8
· Visningar
1 202
Senast: flashlight
·
Hästmänniskan Jag ber moderator flytta tråden om den hamna fel (som jag tror) Måste man ha mellanväggen i släpet vid besiktning eller det går utan... 2
Svar
24
· Visningar
2 069
B
Hästmänniskan Kikar lite på tyska hästar, och i annonser står det ofta TÜV I, TÜV I-II, el likn. Vad menas med det?
Svar
1
· Visningar
874
Senast: Cyllene
·
Hästmänniskan Sitter här och håller på och skissar på inredningen i min nya lastbil, började då fundera på vad för olika säkerhetsutlösning det finns...
Svar
7
· Visningar
1 287
Hästmänniskan hej! jag har inte så stor kassa till ett släp och har hittat ett enhästarsläp jag undrar nu om det finns någon som har erfarenhet av...
Svar
8
· Visningar
1 449
Hästmänniskan Söker en tvåhästars transport med fronturlastning och möjlighet till bredåkning, samt fönster fram, helst på båda sidor, eftersom hästen...
Svar
2
· Visningar
889
Senast: Fahlis
·
T
Hästmänniskan MÅnga pratar om att när man köper häst ska man "ta över" förra ägarens försäkring. Hur funkar det? Hästen jag ska hämta om två veckor...
Svar
4
· Visningar
1 427
Senast: tinna
·
R
Hästmänniskan Måste bara få ventilera lite. Har ett stall med STORA hagar, håller på och bygger helt nytt inne i stallet, stora boxar och service som...
Svar
19
· Visningar
2 192
Senast: Rambolina
·
S
Hästmänniskan Jag har funderingar på att sälja min häst men undrar nu lite. Har hört att när man säljer sin häst så har köparen rätt att lämna...
Svar
10
· Visningar
1 226
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Jag har fastnat och har nu stora problem att ta mig loss! Jag är ingen superryttare men just nu känner jag mig otroooligt värdelös...
Svar
12
· Visningar
1 474
D
Hästmänniskan nu vill jag ha alla viktiga punkter som bör vara med i ett sådant. Har skrivit ett eget med blivande fodervärden. Vill bara...
Svar
2
· Visningar
896
Senast: Martina_m
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka