Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Gamla livförsäkringen på kusen går ut i November, så det börjar bli dags att ta över/förnya vad man nu ska kalla det. Nu funderar jag på...
Hästmänniskan
Hejsan alla gnäggälskare! Jag ska köpa en hästtransport så fort jag har hittat en bra hade jag tänkt. Men nu har jag fått höra att det...
Hästmänniskan
Har ett hingstföl på 5 månader som ska bli valack så fort som möjligt.
Fick idag en för frågan om jag kunde tänka mig att låna ut honom...
Hästmänniskan
Är det någon som har tips om hur man utrotar brännässlor och tistlar i hästhagen? Eller försvinner de själva efter några års betande? De...
Hästmänniskan
Sitter här och håller på och skissar på inredningen i min nya lastbil, började då fundera på vad för olika säkerhetsutlösning det finns...
Hästmänniskan
Söker en tvåhästars transport med fronturlastning och möjlighet till bredåkning, samt fönster fram, helst på båda sidor, eftersom hästen...
Hästmänniskan
Måste bara få ventilera lite. Har ett stall med STORA hagar, håller på och bygger helt nytt inne i stallet, stora boxar och service som...
Lantbruksdjur Nu väger han cirkus 11kg och är som sagt den raraste av lamm. Men jag fattar, det är inte bra att spara bagg-flasklamm.
Som kastrat kan...