Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag har börjat fundera på det här med sommarjobb (är 16 år) och tror att det skulle vara spännande och lärorikt att få jobba på t.ex ett...
Hästmänniskan
Jag håller precis på å ska ta E-kortet. Jag har lite funderingar kring uppkörningen. Jag vet hur det går till enligt skolboken, men jag...
Ekonomi & Juridik
Jag har börjat fundera på det här med sommarjobb (är 16 år) och tror att det skulle vara spännande och lärorikt att få jobba på t.ex ett...
Ekonomi & Juridik
På Jordbruksverkets hemsida kan man läsa att:
Så handen på hjärtat, har din stallägare tillgång till din hästs pass? Tar du med dig...
Ekonomi & Juridik
När min föräldraledighet är slut så tänker jag starta enskild firma, vi har nu ett banklån som vi betalar ränta och amorterar på, det...
Ekonomi & Juridik
En fundering. Längst "mina" ridvägar (ej grusvägar men äldre skogvägar i skogen) kom det ifjol flera skotrar på och i år är de utmärkta...
Hästmänniskan
Hej! Vill av respekt för stallägare och andra i stallet vara anonym, så jag har skaffat en ny inloggning. Är det ngn som misstänker vem...
Hästnyheter Breeders Crown-finalisten och talangen Antognoni lämnar Sverige för nordamerika.
Köpare: superstjärnan Yannick Gingras.
– Det är en stor...
Hundavel & Ras Jag har sagt det tidigare, jag _antar_ att SKK valt sina illustrationer av vad som är ok och inte ok baserat på den BOAS-forskning som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.