Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag har börjat fundera på det här med sommarjobb (är 16 år) och tror att det skulle vara spännande och lärorikt att få jobba på t.ex ett...
Svar
6
· Visningar
3 959
Senast: Bluefish
·
Anläggning Krångelhästar som inte kan hålla sams i hagen har nu gjort att min lilleputt kommer att få gå ensam minst till våren/sommaren...
Svar
3
· Visningar
1 192
Senast: pulkaskurk
·
Hästmänniskan Ja det kanske blir så :) efter 4-5år utan egen häst efter att jag sålde min fina travfröken har jag kommit över rädslan och fått en...
Svar
7
· Visningar
1 201
Senast: Fragile
·
Hästmänniskan Haha vad långt det blev :p Om man känner att ens häst inte är helt fräsch och vill kolla igenom hela hästen, kan man göra det hos...
2
Svar
28
· Visningar
4 509
Senast: Pansi
·
Ekonomi & Juridik Hur hade ni gjort i det här läget? Jag ska, troligtvis, köpa häst. Hästen ifråga är född i maj 2010, så hon blir två år om några...
Svar
13
· Visningar
2 557
Senast: Guldaskig
·
Hästmänniskan Jag håller precis på å ska ta E-kortet. Jag har lite funderingar kring uppkörningen. Jag vet hur det går till enligt skolboken, men jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 482
Ekonomi & Juridik Jag har börjat fundera på det här med sommarjobb (är 16 år) och tror att det skulle vara spännande och lärorikt att få jobba på t.ex ett...
Svar
1
· Visningar
764
Senast: Emsan
·
Hästmänniskan Bytte för några månader sedan vår C-ponny mot en större ponny varvid vår ponny hamnade hos en familj vi umgås lite med.De köpte inte...
Svar
18
· Visningar
5 085
Senast: evej00100
·
Gnägg Lie's Diabla sto född 2004 e- Lambourghini - Irco Marco
Svar
0
· Visningar
124
Senast: amcm
·
Gnägg Lie's Diabla sto 2004 Lambourghini - Irco Marco
Svar
0
· Visningar
111
Senast: amcm
·
M
Ekonomi & Juridik Har läst här mycket men inte skrivit förut. Vi sålde nyligen en egenuppfödd lovande 4årig häst för dressyr genom förmedlare...
Svar
14
· Visningar
3 226
R
Ekonomi & Juridik Igår skulle min man och jag testrida en bekants islandshästar för att ev hjälpa henne motionsrida dessa. Vi gav oss ut på en lugn...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
11 106
Senast: CeciliaT
·
Hästmänniskan Ni som har era hästar på lösdrift, vad har ni för krav samt vad ingår? Jag flyttade min häst till lösdrift för ett tag sedan. Fri...
Svar
19
· Visningar
3 278
Senast: Fibusen
·
Ekonomi & Juridik På Jordbruksverkets hemsida kan man läsa att: Så handen på hjärtat, har din stallägare tillgång till din hästs pass? Tar du med dig...
2
Svar
31
· Visningar
2 280
Senast: Kallebus
·
Hästmänniskan Har hela mitt liv haft problem med fotleder och knän,gick hos ortopeden när jag var ung,och hade läkarintyg på att jag inte fick vara...
Svar
12
· Visningar
4 306
Senast: kryddelydd
·
S
Ekonomi & Juridik När min föräldraledighet är slut så tänker jag starta enskild firma, vi har nu ett banklån som vi betalar ränta och amorterar på, det...
Svar
8
· Visningar
8 839
Senast: sirisstall
·
Gnägg Crepe E: Super Photo Kosmos U: Monzora Hornline
Svar
0
· Visningar
173
Senast: Maryttt
·
J
Hästmänniskan Ja, det är vad jag håller på med just nu. Köpa en häst som jag bara sett en fem minuter lång film på (dressyr/hopp) och några bilder...
2
Svar
33
· Visningar
7 495
Senast: Hemi
·
Ekonomi & Juridik En fundering. Längst "mina" ridvägar (ej grusvägar men äldre skogvägar i skogen) kom det ifjol flera skotrar på och i år är de utmärkta...
Svar
14
· Visningar
3 651
Senast: lewellyn
·
M
Hästmänniskan Hej! Vill av respekt för stallägare och andra i stallet vara anonym, så jag har skaffat en ny inloggning. Är det ngn som misstänker vem...
Svar
14
· Visningar
3 407
Senast: lewellyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.