Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Jag skrev ett inlägg här på Bukefalos/hästverksamhet om ett hot som börjar drabba ridskolor rätt hårt. Ilvilliga bloggare sprider förtal...
2
Svar
37
· Visningar
3 638
Senast: Aendiih
·
F
Hästmänniskan Vet att det finns flera ridbane trådar men blir ändå inte klok! Har ev köpt en gård. Sitter & väntar på att skriva papper!. Måste...
Svar
1
· Visningar
1 119
Senast: Immer
·
Hästmänniskan Jag orkar inte mera, det tär på mig så förskräckligt! Jag valde att lägga tråden på hästmänniska, då det handlar mer om vad jag ska ta...
2
Svar
23
· Visningar
4 574
Senast: Tscabo
·
Hästmänniskan Hej är så sjukt sugen att köpa en egen häst. Jag vill ha en allroundhäst, modell mindre men ändå häst. Jag är så förtjust i fjordhästar...
Svar
14
· Visningar
3 670
Senast: palle
·
Ekonomi & Juridik Hur vanligt är det igentligen att människor som bedriver hästverksamhet har verksamhet? Själv tar jag emot hästar för inridning och...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 438
Senast: nullo-modo
·
Anläggning Om folk har annonserat på denna sidan om att dom behöver medhjälpare till sin hästgård tex i Tyskland eller någon annanstans. Ska man...
Svar
2
· Visningar
1 047
Senast: Angel
·
Hästmänniskan Kom o tänka på en sak för ett tag sen som jag funderat på:p Om djurskydds kontrollanterna "kommer på en" med att ha hästen själv utan...
Svar
18
· Visningar
2 384
Senast: Sammet
·
Ekonomi & Juridik Vi kommer eventuellt att bli återförsäljare för halmpellets. I samband med detta har vi blivit erbjudna att köpa in halmpellets från...
Svar
2
· Visningar
986
Senast: Roquepine
·
D
Ekonomi & Juridik Hej! Jag ska låna en häst på foder, vars ägare är 16 år, eller nåt sånt, inte 18 iallafall. Måste inte hennes målsman vara med och...
Svar
5
· Visningar
1 417
Senast: TinyWiny
·
V
Hästmänniskan Hejsan. Jag har nyss fått en häst av min kompis mamma. Och hon har inga papper på henne. Hästens gamla ägare har papper på henne men dom...
Svar
1
· Visningar
1 319
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Frågor. Vad kostar anläggningskortet hos eran klubb? Vad förbinder ni er att utföra för ideellt arete tillsammans med...
Svar
14
· Visningar
2 025
Senast: Mitrolle
·
Anläggning Enkel fråga, som kanske inte har något svar.. varför är folk så dumma så de tror att bara för de har ett halvdant skjul i hagen med...
Svar
11
· Visningar
3 381
Senast: fjordtokan
·
J
Hästmänniskan Nu blir jag snart galen på riktigt...har varit inne i byggvaruhandel och försökt förklara för dem att jag vill ha en sån där "skena" i...
2
Svar
35
· Visningar
5 149
Senast: ricca
·
Gnägg Min häst Crazy Cookie f.2006 e. Calido's Boy u. Lea - Landadel
Svar
0
· Visningar
97
Senast: SusieQ
·
Hästmänniskan Jag är en sån där väluppfostrad människa som svarar på alla intressemail. Har en annons ute om en häst. Fått en del svar och svarar på...
2
Svar
21
· Visningar
3 535
Senast: lady_vip
·
Anläggning Har länge känt att lösdrift är det optimala sättet att hålla hästar och drömmen är att inom en inte alltför avlägsen framtid bygga en...
2
Svar
23
· Visningar
6 970
Senast: Hemi
·
Hästmänniskan Tänkte kolla lite ifall några här har arbetat i England? Jag har hittat ett mycket intressant arbete hos en familj på landet...
Svar
3
· Visningar
1 080
Senast: Annie86
·
Hästmänniskan Hoppas att tråden ligger rätt, får gärna flytta på den annars! Iaf så var jag och tittade på en häst i början på veckan...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 428
Senast: Highcat
·
Hästmänniskan jag funderar på att prova odla lusern eftersom jag har problem att få upp protein nivån i grovfodret. vad ska man tänka på? hade en...
Svar
17
· Visningar
3 396
Senast: Korven
·
Hästmänniskan Förmodligen är det fler här som lånat/lånar ut sin häst på foder just nu. I mitt fall fungerar det, men jag längtar verkligen att få...
Svar
13
· Visningar
2 171
Senast: lady_mike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama