Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag skrev ett inlägg här på Bukefalos/hästverksamhet om ett hot som börjar drabba ridskolor rätt hårt. Ilvilliga bloggare sprider förtal...
Hästmänniskan
Jag orkar inte mera, det tär på mig så förskräckligt! Jag valde att lägga tråden på hästmänniska, då det handlar mer om vad jag ska ta...
Hästmänniskan
Hej
är så sjukt sugen att köpa en egen häst. Jag vill ha en allroundhäst, modell mindre men ändå häst. Jag är så förtjust i fjordhästar...
Ekonomi & Juridik
Hur vanligt är det igentligen att människor som bedriver hästverksamhet har verksamhet? Själv tar jag emot hästar för inridning och...
Ekonomi & Juridik
Vi kommer eventuellt att bli återförsäljare för halmpellets. I samband med detta har vi blivit erbjudna att köpa in halmpellets från...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Jag ska låna en häst på foder, vars ägare är 16 år, eller nåt sånt, inte 18 iallafall. Måste inte hennes målsman vara med och...
Hästmänniskan
Hejsan. Jag har nyss fått en häst av min kompis mamma. Och hon har inga papper på henne. Hästens gamla ägare har papper på henne men dom...
Hästmänniskan
Nu blir jag snart galen på riktigt...har varit inne i byggvaruhandel och försökt förklara för dem att jag vill ha en sån där "skena" i...
Hästmänniskan
Jag är en sån där väluppfostrad människa som svarar på alla intressemail. Har en annons ute om en häst. Fått en del svar och svarar på...
Hundträning Fast nar man drar ju ut pa tiden innan godiset blir levererat. Jag kallar det for spot. Mina hundar far sta, sitta, ligga pa sin spot sa...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.