Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Vi har elvärmda vattenkoppar i hagarna. De har fungerat utmärkt från installationen 2004 fram till förra vintern. Då frös de när det var...
2
Svar
22
· Visningar
3 766
Hästmänniskan Hur länge gäller tillståndet för att gräva ner en hästkropp som Länsstyrelsen utfärdar?
Svar
8
· Visningar
1 448
Senast: lady_vip
·
Hästmänniskan Jag har flyttat mina hästar till ett nytt stall i början av januari. Det funkade hur bra som helst i början men nu är det rena helvetet...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
9 443
Senast: doleron
·
Ekonomi & Juridik Hej är lite nyfiken på en sak. Kom till stallet här om dagen och skulle hämta min häst i hagen, men kunde inte se honom någon stanns...
2
Svar
29
· Visningar
3 838
Senast: Irmis
·
Anläggning Ni som har era kusar i uteboxar kan väl slänga in bilder på dom? Jag har mina två i uteboxar och jag tycker det är helt underbart, dom...
Svar
3
· Visningar
2 644
Senast: Immer
·
G
Hästmänniskan Jag hoppar upp i min hage på min häst med grimma och grimskaft och galopperar hem från hagen :) jag är 14 år har en haflinger och jag...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 708
Senast: sandrafors
·
Gnägg Klubbmästerskap på järna ridklubb
Svar
0
· Visningar
112
Senast: palina
·
Svar
0
· Visningar
131
Senast: palina
·
Hästmänniskan Vet ej om denna tråden kom rätt nu.. Men hur hittar man hästjobb utomlands? Nu vill jag jobba med turism och turridining, då jag jobbat...
Svar
0
· Visningar
787
Senast: Smurfoff
·
S
Anläggning Jag har fått erbjudande att hyra en mindre lösdrift och jag har lite funderingar kring detta... Till helgen ska jag och stallägaren...
Svar
4
· Visningar
1 436
Senast: Saima
·
Hästmänniskan Vart sparkad för ca 4-5 månader sen,fick en rejäl lårkaka samt skitont i knät då jag på nått sett vred till det och hoppade på kryckor i...
Svar
3
· Visningar
2 860
Senast: pulkaskurk
·
H
Hästmänniskan Vet ej om jag lagt denna tråd rätt, om inte får moderator gärna flytta den. Har en häst som blir dålig i magen av socker och som ej...
Svar
12
· Visningar
2 628
Senast: Buskryttare
·
Anläggning Hur har ni löst placering av lyse och vad har ni för lampor, lysrör? Hur har ni räknat ut dimensioneringen på ventilationen, har ni...
Svar
5
· Visningar
3 603
Senast: mian
·
Hästmänniskan Har intresserat mig för en häst nere i Skåne. Har nu funderat på hur jag ska ta hem hästen om jag bestämmer mig för att köpa den. Och...
2
Svar
26
· Visningar
24 778
Senast: ainasoja
·
Hästmänniskan Jag har gått ett hästinriktat naturbruksgymnasium och läst kursen hästskötardiplom och har även fått betyg i kursen men valde själv att...
Svar
8
· Visningar
1 455
Senast: Emma1989
·
J
Hästmänniskan Hej på er! är alldeles ny här så hoppas ni har lite överseende :) Tänkte höra om ni har några bra tips på utbildningar, distans, eller...
Svar
12
· Visningar
1 859
Senast: jeennifeerA
·
L
Anläggning Våra hästar har varit på rymmen i dag och nu vill vi få ordetligt med ström till hagarna. Har gjort en extra tråd som vi kopplad...
Svar
5
· Visningar
1 400
Senast: Telledonna
·
Ekonomi & Juridik Jag sitter och räknar på vad som är en ok stallhyra men jag tycker att det är svårt. Vet ju själv som hyresgäst att man ju gärna vill ha...
Svar
5
· Visningar
1 646
Senast: pastejja
·
S
Ekonomi & Juridik Nu vänder jag mig till er här på buke som har erfarenhet av att ha hobbyverksamhet. Vad ser ni för för- nackdelar, hade ni hellre velat...
Svar
0
· Visningar
1 061
Senast: sirisstall
·
Ekonomi & Juridik Jag ska lämna ut min häst på foder men om allt känns bra för båda parter vid periodens slut så kommer fodervärden få möjlighet att köpa...
Svar
4
· Visningar
2 193
Senast: Martina_m
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Säng
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Tjockistråden 4

Hund, Katt, Andra Djur