Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag har hamnat i en klämd situation, och såklar hävdar alla alltid på sin egen rätt, så som jag hävdar på min egen rätt. Så jag skulle...
Ekonomi & Juridik
Hur man hyr ut en boxplats på ett ok vis som privatperson är min grundfråga.
Jag har försökt googla och läsa men nu är jag verkligen...
Ekonomi & Juridik
Min kallblodstravares hästpass är borta & kopian jag hade på det som skickades in till ridsport har försvunnit på posten (klantigt jag...
Ekonomi & Juridik
Ni som har skog i era hagar. När skogen gallras, är det vanligt då att de lämnar allt kvar på plats? Jag menar hela träd, mängder av...
Ekonomi & Juridik
Det är bara slutet av februari och jag har i stort sett utnyttjat hela försäkringsbeloppet för vet.vård.
Jag är inte spec insatt i...
Ekonomi & Juridik
Vi ska bygga lösdrift för 2 hästar, en D-ponny, en liten häst, båda kallblod. Vill att den ska vara så billig som möjligt, då den bara...
Hästmänniskan
Hoppas tråden ligger hyfsat rätt!
jag har suttit och läst olika trådar där det handlar om kostnaden att ha häst, och blev förvånad över...
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.