Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Går det ens? Förutsättningar: Sto med bra stam, ridna syskon finns att se, trevligt lynne och bör bli D-ponny. Jag måste erkänna...
Svar
2
· Visningar
826
Senast: Skugga
·
Hästmänniskan Jag hoppas jag har lagt detta under rätt annars får den gärna flyttas! Hej! Jag har ett problem - har en medryttare sedan 1 ½ månad...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 733
Hästmänniskan Jag har hamnat i en klämd situation, och såklar hävdar alla alltid på sin egen rätt, så som jag hävdar på min egen rätt. Så jag skulle...
2
Svar
33
· Visningar
4 601
Senast: Kiwifrukt
·
Svar
0
· Visningar
124
Senast: Goldie
·
Svar
0
· Visningar
118
·
Svar
0
· Visningar
440
·
Svar
0
· Visningar
180
Ekonomi & Juridik Hur man hyr ut en boxplats på ett ok vis som privatperson är min grundfråga. Jag har försökt googla och läsa men nu är jag verkligen...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
11 382
Senast: L8P8
·
Ekonomi & Juridik Min kallblodstravares hästpass är borta & kopian jag hade på det som skickades in till ridsport har försvunnit på posten (klantigt jag...
Svar
4
· Visningar
1 372
Senast: Spirit
·
E
Ekonomi & Juridik Jag vill passa på att ställa en fråga åt en vän som suttit och funderat en hel del. Jag vet att detta blir en grov generalisering...
Svar
6
· Visningar
1 383
Senast: Snubbelfot
·
Anläggning Jag skulle behöva en mindre variant av traktor för inomgårdsarbete, tex mocka lösdrift, dra någon form av mindre vagn, flytta saker med...
Svar
4
· Visningar
1 037
Senast: Inka-90
·
S
Hästmänniskan Hej! Som mina planer ser ut just nu så vill jag åka utomlands och jobba med hästar i början av 2012. Tänkte fråga om det finns någon...
Svar
4
· Visningar
7 325
Senast: Lillelorden
·
G
  • Låst
Hästmänniskan Hej ! Funderar på att skaffa ny häst igen hitta en super fin valack . Ardenner, stor maffig och verkligen viktbärande stog det om...
Svar
1
· Visningar
1 182
J
Hästmänniskan Hej på er!! Jag är n tjej som vill bli medryttare. Men är relativt nybörjare, tror ni chansen finns att få en medryttarhäst om man är...
Svar
6
· Visningar
1 190
Senast: skuggi
·
Ekonomi & Juridik Ni som har skog i era hagar. När skogen gallras, är det vanligt då att de lämnar allt kvar på plats? Jag menar hela träd, mängder av...
2
Svar
25
· Visningar
3 434
Senast: ptr
·
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Lunketuss
·
Anläggning Det är dags att sätta galler för fönstren den nya stalldelen hemma, och eftersom jag vill kunna tvätta och öppna fönstren obehindrat så...
Svar
10
· Visningar
2 816
Senast: H2SO4
·
Ekonomi & Juridik Det är bara slutet av februari och jag har i stort sett utnyttjat hela försäkringsbeloppet för vet.vård. Jag är inte spec insatt i...
Svar
7
· Visningar
1 312
Senast: EgoGirl
·
Ekonomi & Juridik Vi ska bygga lösdrift för 2 hästar, en D-ponny, en liten häst, båda kallblod. Vill att den ska vara så billig som möjligt, då den bara...
Svar
8
· Visningar
9 332
Senast: metspo
·
Hästmänniskan Hoppas tråden ligger hyfsat rätt! jag har suttit och läst olika trådar där det handlar om kostnaden att ha häst, och blev förvånad över...
8 9 10
Svar
195
· Visningar
27 636
Senast: SusieQ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar